אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדברת טרמיטים

הם קטנים, מציקים ובעיקר גורמים לנזקים. טרמיטים הם סוג של מזיק שיכול לתקוף כל אחד מאיתנו וכל אחד מאיתנו חייב לדעת איך להתמודד איתם בצורה יעילה. בדיוק לשם כך יש לבצע הדברה של קן הטרמיטים, לפעמים עוד לפני שהם תקפו את ביתנו. הדברת טרמיטים נחשבת, ובצדק לאחד מסוגי ההדברה הקשים והמורכבים הקיימים כיום בשוק. הסיבה היא כי הדברת טרמיטים מבוצעת לעתים עוד בטרם אותם טרמיטים תקפו את ביתנו וזאת כדי למנוע החמרה של מצב השתלטותם של טרמיטים.

זיהוי מוקדם של טרמיטים

ככל שמזהים טרמיטים בשלב יותר מוקדם, כך ניתן לטפל בהם ביעילות ולצמצם נזקים עתידיים ועלויות מיותרות הכרוכות בטיפול בנזקים אלה.

כיצד אם כך ניתן לזהות טרמיטים עוד לפני שהם תקפו את ביתנו? הדרך הפשוטה ביותר היא לשים לב אם מתרחשת תנועת טרמיטים בחצר של הבית או שאולי השכנים שלכם סובלים ממכת טרמיטים בבית שלהם.

אם לשכנים שלכם יש טרמיטים בבית או שהם ביצעו הדברת טרמיטים, ייתכן מאוד שאותם טרמיטים בדרך לבית שלכם ולכן מומלץ מאוד לבצע הדברת טרמיטים גם בבית שלכם. טרמיטים, כפי שבוודאי הבנתם, הם חיה נודדת.

כיצד מבוצעת הדברת טרמיטים?

השלב הבא לאחר שהבנתם כי אתם מוקד להתקפת טרמיטים או שדרושה הדברה מונעת של טרמיטים הוא להזמין חברת הדברה המתמחה בתחום של הדברת טרמיטים. הדברה של טרמיטים מבוצעת באמצעות מקדחה מיוחדת המיועדת בדיוק לשם כך, מחוץ לבית. המדביר יוצר חורים באדמה ומזריק לתוכם חומר הדברה מיוחד לעומק האדמה. החומר חודר אל מחילותיהם של הטרמיטים ומשמיד אותם.

פעולות אלו מונעות מטרמיטים להגיע אל הבית שלכם ולחולל בו פגיעה ממשית ברכוש.  

מי יכול לבצע הדברה

כפי שהצגנו, הדברת טרמיטים אינה דומה לכל סוג אחר של הדברה. מדובר בסוג הדברה שונה ומורכב הרבה יותר מהדברה של תיקנים או אפילו מהרחקת יונים. הגורמים התורמים להצלחה של הדברת טרמיטים הם בעיקר גילוי מוקדם של קן הטרמיטים והזמנת חברת הדברה במהירות.

זו הסיבה בדיוק שלא כל אחד מוסמך ויודע לבצע הדברה נכונה של טרמיטים. טרמיטים גם נראים פחות לעין לא מקצועית ולכן יש לפנות לחברת הדברת טרמיטים מקצועית.

מומלץ לפנות רק אל חברות המתמחות בהדברת טרמיטים ולא אל חברות המתמחות בסוגי הדברה שונים וכלליים, טובות ככל שיהיו.

בחירה בחברת הדברה טובה יכולה להיות מלאכה מאוד פשוטה. מה שחשוב הוא להתייעץ עם חברים או מכרים שכבר ביצעו הדברת טרמיטים, או לבחון כמה חברות הדברה ולקבל החלטה חכמה יותר. חשוב לקחת בחשבון כי הדברת טרמיטים איננה ככל סוג של הדברה ועל כן מצריכה משאבים רבים יותר. זו הסיבה שהדברת טרמיטים עולה יותר מאשר הדברה רגילה של מזיקים.

על כל פנים, ככל שתקדימו לטפל בבעיה- כך ייטב. לכן אל תדחו את הטיפול בהדברת טרמיטים מתוך מחשבה ש"זה יעלם מעצמו". כדאי ואף רצוי לפנות אל מדביר טרמיטים מקצועי ברגע שבו יש לכם חשד, אפילו קל שבקלים שהסתננו טרמיטים אל ביתכם.

 

 


אודות מחבר המאמר

טרמיטים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.