אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסון אתרים בחוץ לארץ - משתלם?

 

לא עקרוני היכן אתה עובד- חברות אחסון אתרים תמיד רודפות אחריך בשביל לאחסן את האתר שלך. למצוא חברות אחסון, זה די קשה ובייחוד כאשר קיימים לא מעט דרישות שתרצה לפגוש בדרך על מנת שתוכל להגיע למסקנה לגבי זה- אז היכן באמת לארח? רוב חברות אחסון האתרים המופיעות במקומות הגבוהים במנועי החיפוש עומדות בסטנדרטים לאכסון  משותף ובדרך כלל חברות אירוח אתרים בחוץ לארץ גם יציעו שירותים אלו במחירים נמוכים משמעותית עד לכדי חצי מחיר מהמחיר לאותה אירוח בארץ- האם זאת הסיבה לאכסן בחוץ לארץ?

מדוע קיים הבדל גדול במחיר בין אחסון אתר בחוץ לארץ לבין אחסון אתרים בארץ

חברות אירוח אתרים בחו"ל מציעות את אותן מוצרים כמו חברות בארץ אלה שחלקן מציעות מחירים לא גבוהים במגמה להתחרות עם התחרות העזה בארץ שלהם- הן עושות זאת על חשבון המאחסן ומאחסנות בצפיפות רבה אתרים על גבי שרת - בדרך כלל זה בא בסוף על חשבון זמן העליה של האתר- דבר אשר יכול לפגוע בחווית הגלישה של המשתמש באתר ואפילו בתחום קידום אתר - בייחוד במקרה והוא גולש מחוץ לארץ ויש צווארי בקבוק בין המדינות. חוץ מזה המחירים יכולים להיות נמוכים גם בזכות צרכי המחייה באותה ארץ- חברות אירוח בהם התמיכה ניתנת באנגלית פועלות פעמים רבות להחזיק אנשי שירות לקוחות בטלפון בארצות בהם השירות זול- הודו לצורך הדוגמה, זה מוריד ממש את עלות האירוח.

קריטריונים אלו מקשים מאוד בבחירת חברת אירוח אשר תספק את כל הדרישות ועדיין תספק מחירים כדאיים. הכל שאלה של איכות. מה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בקשר לזה- האם אותם מוצרים זולים מספקים את אותה רמת שירות? התשובה לכך לרוב היא לא ממש. משום כך עצתי לבעלי אתרים היא לא לחתום מיד עם חברה בחוץ לארץ רק על בסיס מחיר הסגירה. קיימים פקטורים רבים, מומלץ להשוות על בסיס אלו ורק אז להחליט אם נאחסן בחוץ לארץ.

מיקום האירוח והאתר

כאמור ממש כמו בהשקעה בנכס - המיקום קובע. ככל שאחסון אתר יהיה יותר קרוב אל הלקוחות, כך הם יוכלו, יותר מהר, להגיע לאתר. עם זאת בכל האמור לשרתים בחוץ לארץ לעתים יש עומס גדול על כן חשוב כדרישה לבחון את עניין השרתים המהירים, מומלץ לכל מקרה לקרוא ביקורות גולשים לענייו מהירות טעינת דפי האתר על אירוח משותף. ברור כי אם אתם מאחסנים אתר בחוץ לארץ אז אתם צריכים לרכוש חבילת אירוח בחוץ לארץ ממש קרוב אל קהל היעד שלכם- כאן אתם יכולים להרוויח מחיר הנמוך בהשוואה לארץ אבל שוב- אל תתפשרו על יציבות. אם אתם מתאימים ללקוחות בארץ ומדובר באתר מסחרי- הדבר הטוב ביותר, לאחסן בארץ.

שירות לקוחות מעולה

קיימות חברות מחוץ לארץ המיומנות במתן שירות לקוחות ומוערכות בקרב הלקוחות להם הן נותנות שירותי אחסון אתרים בחוץ לארץ. הן מנסות לספק את הערכים המוספים בתחרות דרך קריטריון זה. עדיף אולי לבעלי אתרים בארץ אשר מחפשים לאחסן בחוץ לארץ למצוא את החברות האלו דרך הביקורות כאמור- באינטרנט. חפשו חברות אירוח אשר מספקות שירות טלפוני 24 שעות ביום שבעה ימים בשבוע ונותנות שירות לפתרון תקלה משביתה ביממה אחת במקרה הגרוע


אודות מחבר המאמר

נתי אברג'יל -  אתר Raid.co.il.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.