אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקוי וילונות

ניקוי וילונות

אז קניתם וילונות מקסימים, הצבתם אותם בגאווה מעל החלונות של הבית, המשרד או העסק, ואתם נהנים מהם בצורה יומיומית, מסיטים ופותחים אותם כאוות נפשכם. ומה בנוגע לעניין של ניקוי וילונות? על הפרט הקטן הזה יכול להיות שעדיין לא חשבתם. ובכן, הגיע הזמן להכיר את שיטת ניקוי וילונות החדשנית והיעילה שתשאיר את הוילונות נקיים בקלות רבה.

ניקוי וילונות - כבר לא צריך לרוץ אל הנהר...

כיום, בניגוד לימים עברו בהם הטכנולוגיות היו מוגבלות למדי וניקוי של וילון היה מצריך היערכות שלמה, ובשל הביקוש הרב לביצוע של ניקוי וילונות בקלות ובצורה חכמה, ניתן ליהנות מטכניקה שכבר מזמן הפכה למקובלת ומבוקשת בעולם המודרני, ובעיקר במדינות רבות בארצות הברית ובאירופה, והיא השיטה של ניקוי וילונות ללא פירוק שלהם מהמקום, כאשר הם נשארים תלויים. שיטה זו של ניקוי וילונות חוסכת אנרגיה, משום שהיא אינה חייבת פירוק והרכבה מסורבלים של הוילונות מחד, ומאידך מאפשרת לנו ליהנות מתוצאות ריחניות, נקיות ונעימות של ניקוי וילונות בצורה מיידית ומהירה. היתרונות של שיטת ניקוי וילונות זו הם רבים: היא מאפשרת לנו חיסכון אדיר בזמן ובטרחה, בעלויות של חומרי ניקוי, של פירוק ושל הרכבה מחדש של הוילון, ומסייעת לנו לשמור על אופי הבד ועל איכותו, למנוע כיווצים, לשמור על החיבורים של הוילון לקיר בצורה שלמה, למנוע מצב שבו מנגנוני ההפעלה של הוילונות מפסיקים לעבוד בשל פירוק לא נכון שלנו, וכן חוסכת מאיתנו את הצורך להיפרד מהוילונות למספר ימים לצורך הניקוי, ולהשבית את העבודה באיזור החלון הספציפי. כמו כן, ניקוי וילונות מאפשר לנו להאריך את חייהם.

ניקוי וילונות - איך זה עובד?

כיום ניקוי וילונות מתבצע בבית הלקוח, בעוד הוילונות תלויים במקומם, ותוך התאמה מלאה לחומר הגלם ממנו עשויים הוילונות, בין אם מדובר בבדים סינטטיים או טבעיים, כמו כותנה, פשתן, ניילון, פוליאסטר וכן הלאה, ותוך התאמה לסוג הוילון, כמו וילונות ורטיקליים, וילונות גלילה או פאלדים, וילון רומאי, וילונות דואט, וילון ונציאני וכן הלאה. התהליך של ניקוי וילונות במקומם, מתבצע על ידי שטיפה עדינה של כימיקלים בלתי מסוכנים, על גבי הוילון עצמו, וכן תהליך מהיר של ייבוש שאורך סביב שעה. המחיר של ניקוי וילונות כזה נקבע תוך התבססות על פרמטרים כמו אורך המסילה וסוג הבד. במהלך ניקוי וילונות שכזה מוסרים מהוילונות לכלוכים שונים, אבק, שערות של בעלי חיים, פיח שנדבק לוילון מהאוויר או ממערכת מיזוג האוויר, וכן מתבצע נטרול של ריחות, והכתמים הנקודתיים על הבד מוסרים, כך שהתוצאה המתקבלת נראית כמו וילון חדש לגמרי, מלא ברק וחיות, שאין בו כיווצים, קימוטים או חורים והוא נקי לחלוטין.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.