אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סקירה אודות תוכנת אוטוקאד המובילה בעולם!

 

אוטוקאד (AutoCad) הינה תוכנת השרטוט הנפוצה והמובילה ביותר בקרב אדריכלים, ומשתמשים בה גם מעצבי פנים, הנדסאים, אדריכלי נוף, שרטטים, מעצבים תעשייתיים, מהנדסים אזרחיים ומהנדסי מכונות. קורס אוטוקאד מיועד עבור כל מי שצריך ורוצה להכיר את התוכנה ולדעת כיצד לעבוד איתה, ולמעשה עבור אדריכלים, מתכנני בניה ותשתיות – קורס אוטוקאד הוא מחויב המציאות.

היות ותוכנת אוטוקאד היא כלי העבודה השימושי ביותר עבור אדריכלים ומעצבים, על כל סטודנט לעיצוב, אדריכלות וכיוצ"ב לעבור הכשרה מסודרת בתוכנה. קורס מסודר מאפשר היכרות מקסימאלית עם התוכנה ועם השימוש בה. הקורס מקנה לתלמידים מיומנויות שימוש בתוכנה וכלים לניצול מיטבי של הפונקציות הרבות שלה, בעת תכנון, שרטוט והדמיה ממוחשבת.

 תוכנת האוטוקאד נחלקת באופן עקרוני לשניים: דו מימד ותלת מימד. במסגרת לימוד עקרונות העבודה בדו מימד, נלמדים ממשק התכנה, שיטות השרטוט השונות שהתכנה מאפשרת, שימוש בעזרי שרטוט, שימוש בפקודות שונות ליצירת אובייקטים, עריכה ושכפול של אובייקטים, עבודה בשכבות, יצירה ושימוש בבלוקים, יצירת טקסט עבודה על מידות, וכן ביצוע שרטוטים של תכניות, חזיתות וחתכים.

לימוד התכנה בתלת מימד כולל את כל אפשרויות השרטוט וההדמיה הנוספות הנחוצות לאדריכל ולמעצב. הקורס המלמד את תכנת האוטוקאד בגרסת התלת מימד מעניק לתלמידים מיומנויות שונות, ביניהן יצירת גופים מוצקים ומשטחים, עריכה ושינוי של גופים תלת ממדיים, עריכת גיליונות בתלת מימד, יצירה של מודלים תלת מימדיים, בחירת מצלמות, הדמיה וויזואליזציה, יצירת גופי תאורה מלאכותית ואור שמש, שילוב אובייקטים חיצוניים במודל התלת מימד, כולל אנשים, יצירת אנימציה והדפסה בתלת מימד.

שרטוט והדמיה הם צרכים בסיסיים ויומיומיים של אדריכלים ומעצבים, ועל כן קורס אוטוקאד הוא שלב הכרחי וקריטי בהכשרתו של כל אדריכל או מעצב, בין אם יעבדו כעצמאים או כשכירים במשרדי אדריכלים, עיצוב או שרטוט ממוחשב. לכולם קורס אוטוקאד מעניק את היכולת לתכנן, לשרטט ולהמחיש את רעיונותיהם.

אדריכלים ומעצבים הם, בבסיסם, יוצרים ומפתחים חלופות לתכנון. אין היום דרך טובה או נפוצה יותר לבצע את אלה מאשר בסביבת אוטוקאד. במהלך הקורס סביבה זו נלמדת היטב, ומעניקה לבוגרי הקורס יתרון נוסף: יכולת עמידה בלחצי זמן ויצירה בסטנדרטים הגבוהים בשוק. בכל שלב בהכשרתו של אדריכל או מעצב, מומלץ לו לרכוש את הכלים לשלוט בתוכנת האוטוקאד באופן מלא, ולפתח מיומנויות מבוססות הנדרשות להפקת המיטב מיכולותיה. זהו תנאי בסיסי שדורש כל מעסיק בתחומים אלה. הדרך לרכוש את הכלים והמיומנויות היא השתתפות בקורס אוטוקאד.


אודות מחבר המאמר

כותבת המאמר היא מצוות התוכן של אתר Slidex

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.