אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זקוקים לחברת ניקיון – איך עושים אה זה

בחירת חברה המתמחה בשירותי ניקיון, לבית או למשרד, רצוי לבחור בזו שתפיק עבורנו את התמורה הגבוהה ביותר. תמורה נאותה היא שונה מאדם לאדם. יש שיעדיפו חברת ניקיון בעלת ותק ואחרים דווקא יבחנו את סוג המכשור שיש לה. לכן כדאי לדעת מה האלמנטים שעל פיהם רצוי לבחור חברת ניקיון, ולהחליט בהתאם לסדר העדיפויות הרצוי.

טכניקת החיפושהדרך הנכונה ביותר להתחיל בחיפוש היא ליצור קשר עם חברות מומלצות. כלומר, בטרם בוחרים חברה באופן מקרי ממדריכים פרסומיים או מהאינטרנט צריך לבדוק האם שכנים או מכרים, בעלי דרישות דומות לשלכם, יכולים להמליץ על חברה עימה הם עובדים.

אם אי אפשר לקבל המלצות ממכרים, בקשו מחברת הניקיון כי היא תספק ממליצים על פי דרישתכם. בקשו לקבל המלצות של לקוחות מרוצים של החברה ובמקרים מסויימים אף לדבר איתם.  עוד אפשרות להתרשם מיכולתה של הבחרה: אם מדובר בחברה המטפלת בנכסים הקרובים אליכם – יש טעם להגיע למקום להתרשם במו עינכם מרמת השירות.

את החברות בחנו על פי רשימה שהכנתם מבעוד מועד: האם יש פריטים ייחודיים שזקוקים לטיפול מדי שבוע? האם יש בבית אריחים ייחודיים הדורשים מכשור ותכשירים ספציפיים? קיימות חברות המציעות מספר שירותי ניקיון, ולצידן חברות המתמחות בתחומים מסוימים. מחד, חברה המתמחה תחום ספציפי יכולה לתת לכם מענה מקצועי הולם לצרכיכם. למשל, חברת ניקיון המתמחה בניקיון חלונות עדיפה על פני מי שאינה בעת ניסיון בנושא. מאידך, חברות שמעניקות כמה סוגי שירותים יכולות לבצע את השירותים במקביל ולחסוך לכם זמן, ולעיתים גם כסף.

עוד דבר שחשוב להסדיר הוא החוזה לביצוע הניקיון. למשל,  כדאי להסדיר את נושא החלקים שיש לנקות ואופן התשלום. כדאי ביותר לעמוד על כך שיישלח אליכם פירוט מלא של הפריטים שיש לנקות, במשך כמה זמן ועד מתי ייערך הניקיון, אמצעי התשלום ומתי יבוצע התשלום. לא פעם, ישנם חילוקי דעות בין חברת הניקיון לבין שוכרי השירות ביום הניקיונות עצמו. כדי למנוע מצבים כגון אלו, יש לבקש הצעת עבודה מסודרת. דבר זה יסייע בהשוואה חברות הניקיון לצורך קבלת ההחלטה באיזו חברה לבחור.


אודות מחבר המאמר

ניקוי לאחר שיפוץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.