אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הגדלת חזה בזריקה

הגדלת חזה בזריקה היא שיטה חדשנית. השימוש בטכניקה זו מונע את הצורך בהחדרת שתלים או בניתוח פולשני יותר לגוף. זוהי אחת הסיבות המרכזיות שבגינן נשים רבות יותר בוחרות לעבור הגדלת חזה בזריקה. כיוון שמדובר בניתוח משמעותי חשוב לשקול היטב את כל הגורמים.

 

הגדלת חזה בזריקה - הסבר כללי

הגדלת חזה בזריקה היא הליך כירורגי שאינו ניתוח המאפשר להגדיל חזה בפרוצדורה פחות חודרנית למסוכנת לגוף. זה יכול להיות פתרון מצויין למי שמפחדת לעבור ניתוח בהרדמה מלאה, או מעוניינת לחסוך לעצמה מספר ימי אשפוז. במסגרת הליך זה מוחדר לשדיים חומר מילוי בזריקה, ולא בניתוח. כמו כן המטופלת לא זקוקה להרדמה. חומר המילוי בו נעשה שימוש במסגרת הגדלת חזה בזריקה מכונה "מקרוליין" והוא מורכב מחומצה היאלורונית שמסייעת גם בטשטוש קמטים. שיטה זו קיבלה לאחרונה אישור ממשרד הבריאות הישראלי כמו גם אישור אירופאי. חשוב להדגיש כי החומר המוזרק מתפוגג לאחר כשלוש שנים ועל כן, במידה ומעוניינים יש לבצע חזרה על המילוי.

 

יתרונות וחסרונות של הגדלת חזה בזריקה

כמו לכל דבר בחיים, גם הגדלת חזה בזריקה מאופיינת ביתרונות ובחסרונות משלה. החיסרון המרכזי של השיטה הוא עלותה העומדת על בין 20,000 שקלים ל-30,000 שקלים. עלות זו גבוהה כמעט במחצית מהעלות הממוצעת של ניתוח הגדלת חזה בהם מוחדרים שתלים. בנוסף לכך הגדלת חזה בזריקה אינה קבועה לכל החיים ויש לחזור על ההזרקה אחת לכשלוש שנים בכדי לשמר את התוצאות. בצד החיובי, יתרונות השיטה כוללים את היעדר ההרדמה, הליך שלא כרוך בצלקות ובסיכונים גבוהים, וכמובן שאין כאבים. בנוסף לכך, ישנם מומחים אשר טוענים כי הזרקת חומר המילוי לשדיים לא יעילה במקרים בהם מעוניינת המטופלת בהגדלה משמעותית של החזה. כמו כן, מי שעברה כבר ניתוח הגדלת חזה עם שתלים, ומעוניינת בהגדלה נוספת של החזה, יכולה לפנות להגדלת חזה בזריקה כתוספת במקום להכניס שתלים חדשים וגדולים יותר בניתוח.

 

הגדלת חזה בזריקה - האם לוותר סופית על השתלים?

האם זוהי אפשרות לוותר על ניתוח מסובך שבו מוכנסים שתלי סיליקון  לשדיים, ולקבל במקום זריקה קטנה שלוקחת כרבעה שעה ומספקת את אותה התוצאה? כיום ניתוחים פלסטיים הופכים ליותר מקובלים ונפוצים עם הזמן ולכן הרבה נשים מוצאות פיתרון לבעיות אסתטיות שונות בניתוחים פלסטיים וביניהם הגדלת חזה. בעבר נחשב ניתוח זה ליותר מסוכן ומורכב, אולם כיום הוא נחשב ליחסית פשוט ונטול סיבוכים. אך במה כרוך ניתוח מסוג זה? במקרה של ניתוח הגדלת חזה והכנסת שתלים, לאחר הניתוח ובמשך הזמן של ההחלמה לאחר הגדלת החזה יש להימנע מפעילות גופנית או מאמץ יתר. על כן תקופת ההחלמה הממוצעת עומדת על שלושה חודשים. ניתוח מסוג זה אינו מומלץ לרוב לנשים מעל גיל 40. לאחר ניתוח הגדלת חזה, במהלך תקופת ההתאוששות, צפויה להתפתח אדמומיות סביב איזור החתך ואף שטפי דם תת עוריים. תיתכן גם נפיחות של השדיים שאמורה לחלוף לאחר תקופה קצרה. כאמור, מומלץ לדלל בפעילות גופנית למשך החודשיים הראשונים שלאחר הניתוח, בעיקר פעילות הדורשת הפעלת שרירים באזור החזה. בנוסף יש להימנע משיזוף באזור המנותח. מסיבות אלו, כמובן שמי שעומדת בפני החלטה בדבר סוג הגדלת החזה שתעבור צריכה להביא בחשבון את כל השיקולים הרלוונטיים כמו ניסיון מצטבר בתחום, עלויות, תופעות לוואי וכדומה. הגדלת חזה בזריקה נראית כפיתרון האולטימטיבי.


אודות מחבר המאמר

עוד על ניתוחים פלסטיים תוכלו לקרוא בפורטל אסתטיקה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.