אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתיחת בטן - כל הפרטים

מתיחת בטן הינה ניתוח רפואי אסתטי שנועד בכדי לטפל בבעיה של עור רופס באזור הבטן, סימני מתיחה אצל נשים ואף עודף שומן. יש להבין בין טיפול מתיחת בטן לבין טיפולים אסתטיים אחרים כגון שאיבת שומן. את הטיפול ניתן לבצע במכוני רפואה אסתטית שונים ובטווח מחירים משתנה.

 

מתיחת בטן – כיצד עובד התהליך

 

מדובר בניתוח שמטרתו הידוק דופן הבטן החיצונית. במהלך מתיחת בטן מהודקים השרירים השונים באזור הבטן ונמתחת מעטפת העור והשומן הסובבות את אזור הבטן. הדבר מתבצע על ידי הסרה של שומן ועור עודף מהחלקים הרלוונטיים בגוף. האזורים בהם מתרכז ניתוח מתיחת בטן הם הבטן התחתונה ומרכז הבטן. הניתוח מתמשך בין שעתיים לחמש שעות. טרם מתיחת בטן יש להיפגש עם המנתח לצורך פגישת ייעוץ בה יוחלט על היקף האזור בו תתבצע מתיחת בטן וכן על הטכניקה הספציפית בה ייעשה שימוש בהתאם לנתונים המטופלים.

 

למי מיועדת מתיחת בטן

 

מתיחת בטן מתבצעת על מטופלים אשר סובלות מעודף עור או עור רופף באזור הבטן. בחלק מהמקרים מדובר באנשים אשר השילו בצורה משמעותית ממשקל גופם ונאלצים להתמודד עם כמויות גדולות של עור מיותר ורופף באזור הבטן. קבוצה נוספת של מטופלים העוברים מתיחת בטן הן נשים לאחר הריון אשר מעוניינות לטפל בסימני המתיחה שנוצרו כתוצאה מהעלייה במשקל בהריון והסרתו לאחר הלידה. לרוב ניתוח מסוג זה מומלץ לאנשים אשר מעוניינים לטפל בריכוזי שומן באזורים אלו ולא כאלה הסובלים מעודף משקל רב.

 

מתיחת בטן – הכנות, סיכונים ותופעות לוואי של הניתוח

 

ישנם מספר כללים מנחים עבור מטופלים שמיועדים לעבור מתיחת בטן. חלק מאיסורים כוללים הפסקת עישון למשך שבועיים טרם הניתוח, הפסקת נטילת תרופות מסויימות וויטמינים. כמו כן יש להימנע מחשיפה ממושכת לשמש ומדיאטות קיצוניות. בכדי להיות כשירים לניתוח עצמו על המטופלים להיות לגמרי בקו הבריאות ולכן יש להקפיד שלא לחלות או להצטנן כיוון שאלו נסיבות שבגינן יידחה הניתוח של מתיחת בטן. לאחר הניתוח צפויה נפיחות של הבטן שתימשך מספר ימים. במרבית המקרים רושמים הרופאים תרופות לשיכוך כאבים עבור המטופלים לאחר מתיחת בטן. נוסף על כך יש דרישה לקום וללכת כמה שיותר מהר לאחר הניתוח אפילו עם הדבר מלווה בכאבים. התפרים מוסרים כשבוע לאחר הניתוח. הצלחתו של הניתוח תלויה בשמירה על תזונה נכונה ופעילות רפואית לאחר ניתוח המתיחה בבטן. זאת כיוון שבניתוח עצמו מנוקה שכבת השומן העור הרופס באזור הבטן ואלו עשויים לשוב ולהצטבר במקרים של אכילת מזון שומני ותזונה לא מאוזנת ובריאה. דבר זה עשוי לסכן את כל תוצאותיו של הניתוח. הפעילות הגופנית עוזרת גם כן להפחית את הסיכוי להיווצרות כרישי דם.

 

מתיחת בטן – בחירת מכון ועלויות

 

הבחירה שלכם במכון רפואה אסתטית או בית החולים שבו יתבצע הניתוח של מתיחת בטן היא בחירה מאוד משמעותית. הסיבה לכך קשורה בין היתר בסטנדרט הטיפול במקום הנבחר, במחירים אשר הוא קובע ובמוניטין שיש לצוות. בעקבות גודל החשיבות והמשמעות של החלטה זו יש להתחשב במספר גורמים טרם החלטה זו. ראשית, הניסיון והמוניטין של המכון, מקרים של הצלחות, כדאי אפילו להתייעץ עם מכרים אשר עבור ניתוח מסוג זה ולבדוק המלצות. כמו כן כיוון שישנם מספר לא קטן של מכוני רפואה אסתטית בארץ, המציעים טיפולים אלו, כדאי לערוך השוואת מחירים.


אודות מחבר המאמר

עוד על ניתוחים פלסטיים תוכלו לקרוא באתר אסתטיקה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.