אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רפואה משלימה- איך זה עובד?

רפואה משלימה

רפואה משלימה או רפואה אלטרנטיבית מאגדת בתוכה מספר שיטות טיפול אשר מהוות תחליף או ההשלמה לרפואה הקונבנציונלית. שיטות הטיפול הן מגוונות והמטפלים עושים בהם שימוש בהתאם לבעיות הספציפית של אותו מטופל. בשנים האחרונות עקב מהפכת המידע, זרח כוכבה של הרפואה המשלימה, אשר התגלתה למיליוני אנשים ברחבי העולם. כיום, יותר ויותר אנשים בוחרים בה כדרך טיפול במחלות ובבעיות המתעוררות אצלם.עדות לעליית הפופולריות של רפואה משלימה היא מספר מוסדות הלימוד המציעים מסלולים ללימוד שיטות אלטרנטיביות לריפוי. אין ספק כי מי שעוסק במקצוע הרפואה המשלימה נהנה מן מסיפוק אישי המתלווה מהבאת מזור לבעיותיהם של אנשים, אשר משפיעות על איכות חייהם.הרפואה המשלימה חולשת על קשת רחבה של טיפולים בבעיות בריאותיות ומסוגלת לספק מענה הולם לצינון כמו גם לשיקום משבץ. מספר רב של סובלים מבעיות בריאותיות סביב לעולם מסתייעים בשרותי הרפואה המשלימה במקומות בהן זו הקונבנציונלית הרימה ידיים. כמובן, גם ברפואה המשלימה אין הצלחה של מאה אחוזים אך התהליך והתרופות בהן עושה שימוש המטופל הן בריאות יותר וללא תופעות לואי. האפקט הטוב של הטיפולים נוצר כתוצאה מהבנה טובה של התהליכים המתרחשים בגוף ותיעול אנרגיה למקומות הנכונים. כלומר, רפואה משלימה עושה שימוש תדיר בגוף עצמו כתרופה לבעיות הפיזיות והנפשיות שלנו.פעמים רבות הגיעו למרפאה שלנו מטופלים אשר התאכזבו מהטיפול אותו מציעה הרפואה הקונבציונלית וחוסר יעילותו. הרפואה המשלימה, הכוללת מגוון שיטות מתגלה לעיתים קרובות כפתרון האופטימלי לאותם אנשים.מלבד טיפולים משלימים, גם צמחי מרפא ואורח חיים בריא נחשבים גורמים חיוביים, המסייעים למטופלינו. אל אף שצמחי מרפא משמשים המוני אנשים במשך אלפי שנים, הרפואה הקונבנציונאלית עדיין סקפתית ומזלזלת פעמים רבות, גם כאשר רפואה משלימה פותרת בעיות בקלות כאשר הרפואה הקונבנציונאלית איננה מצליחה לפתור כלל.

 


אודות מחבר המאמר

איציק זילברשמידט, מטפל בכיר ברפואה משלימה 13 שנים. התמחות עיקרית   בטיפול בויטיליגו, פיסורה ושיקום משבץ. בעל שתי מרפאות לרפואה משלימה בראשון   לציון ובבאר שבע וכן מטפל בקופות החולים. רפואה משלימה היא אהבתו הגדולה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.