אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס לימודי מנעולנות והסמכה כמנעולן

המילה נעילה, מנעולנות או מנעולים בעצם מתייחסת לאחד המרכיבים היותר חשובים והיותר משפיעים באשר לתחושת בטחון של אנשים. נעילה מאפשרת לשמור על פרטיות ובנשימה אחת על סודיות, על בטחון לרבות בטיחות. בעצם כשמדברים על נעילה מדברים על אפשרות למנוע כניסה חופשית או כניסה לדלת פתוחה.

אנשים בעצם נוטים לנעול כל מה שפתוח על מנת לנסות ולמנוע פריצה ומכיוון שיש לכך חשיבות רבה אנשים רבים מעדיפים שהעבודה תבוצע בידי מנעולן מקצועי מוסמך ולא פחות חשוב אמין, מן אחד כזה שהוכשר בקורס של מנעולן מקצועי.

מטרתו של קורס מנעולנות הוא בעצם להכשיר אנשים למקצוע מנעולן ולהקנות ידע מקצועי ועיוני לרבות מעשי בכל הקשור בנושא מנעולים והפעלתם, כשמדברים על הכשרה מעשית מדברים בעצם על מתן פתרונות נדרשים בהתקנה ואחזקת מערכות פשוטות ומתקדמות במגזר פרטי וציבורי. יכולת התאמת סוגי מנעולים ומתן שירותי מנעולנות נדרשים למבנים ומשרדים, לבתים פרטיים ולכלי תחבורה שונים לרבות מתן שירותי חירום, פריצה וביטחון. ניתן למצוא קורס מנעולנות הנלמד במרבית הקורסים כמו מבנה ענף מנעולנות בישראל, סוגי מנעולים קיימים, מערכות צילינדר,קודם, החלפת מנעול, מנעולים מיוחדים תלויים, מפתחות מאסטר, מבנה כספות, כספות אנלוגיות ואלקטרוניות, קידודים, שלטים, שירותי חירום - פריצות, שכפול מפתחות לרבות התאמת מפתח כלומר ייצור מפתח יש מאין, שיטת דגדוג- פריצה ללא נזק, שינוי קומבינציות של מנעולים, נעילת דלתות פנים וחוץ, מנעולנות בדלתות זכוכית, עץ ופלדה, דלתות הזזה וכד'. בעצם קורס מנעולנות מיועד לעובדי ומנהלי תחזוקה או מנהלי עבודה שאחראים לבינוי, אנשים עם חוש טכני או כאלה הרוצים לרכוש מקצוע של מנעולן בעל הסמכה ויכולת להתעסק עם מנעולים וכל הקשור גם בשכפול מפתחות מסוגים כאלה ואחרים. אם כן ישנם קורסים שמתמחים בנושא בכל הקשור להכשרת מנעולנות לרכב וזה מיועד למשל למנעולן מקצועי או לאנשים המועסקים במוסך.

יש קורסים המעניקים פטור מחלק השיעורים והוא מיועד בעצם לאנשים שיש להם כבר ניסיון טכני מוקדם. תנאי קבלה חשובים לקורס מנעולן הינם תעודת יושר ממשטרת ישראל והיא קודמת בעצם לכל. בארץ פועלים כבר מנעולנים שלמדו בקורס מנעולן או השתלמו בו בנושאים מתקדמים, כמו: מנעולנות דיגיטלית, מפתחות ממוחשבים ושלטים לאזעקת רכב ולשערים חשמליים. במידה ויש ברצונכם לרכוש מקצוע וללמוד את תורת פתיחת הכספות כגון רב בריח ובעצם כל דלת וכל מנעול אחר המקום הוא לרכוש השכלה בתחום.


אודות מחבר המאמר

אלי ג.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.