אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד בניית אתרים תורמת לחיינו ?

 

ההתפתחות הטכנולוגית גרמה לכך שאנו יכולים לבצע כל פעולה בלי לצאת מהבית . פעולות פשוטות ביותר כמו קניות ושיחות , פעולות שבעבר היינו מחויבים לצאת אל העולם החיצון בגללם הפכו לנגישים יותר מפתח הבית בזכות בניית אתרים המיועדים בדיוק לכך .

מנועי החיפוש מלאים באתרים המדורגים ומקוטלגים לפי נושאים , אזורים , מוניטין ולמעשה אנו רק צריכים להושיט יד ולבחור . כמובן שחברות קידום אתרים קפצו על גל זה ועושים הכול כדי לשווק לנו עד  הכורסא בבית ולעיתים אפילו עד המיטה כל אתר שקיים ויכול לעזור לנו .

התפתחות טכנולוגית זאת היא ברוכה ותורמת למעשה לכולם . מצד עכשיו יש את בעלי האתרים – המעסיקים שיכולים להיחשף כיום למיליוני לקוחות פוטנציאלים , דבר שיכלו לחלום עליו לפני כן . פנייה פשוטה לחברת בניית אתרים ואתה יכול לפנות לאיזה פלח שוק שאתה רוצה וללא הגבלת שעות !!! . מן הסתם דבר זה יעזור בהקפצת רווחי העסק וזה עוד ללא צורך לאייש את העסק 24 שעות ביממה .

בצד השני ישנם הלקוחות – הגולשים שיכולים לגלוש להנאתם מביתם לכל אתר שרק יחפצו לעשות את סידוריהם . ללא הלחץ הרגיל של קנייה בחוץ . את מי מעניין מתי נסגרת החנות או אם יורד גשם בחוץ?  הכול חופשי פתוח וללא הגבלה !!!  רק ללחוץ על העכבר והמקלדת והכול מגיע עד פתח הבית .

נכון שזה הפך אותנו אולי למעט עצלנים אבל בניית אתרים עוזרת גם לאלה שאינם יכולים לצאת החוצה בשל בעיות בריאותיות למשל , לקשישים שקשה להם להגיע למקומות מסוימים . כיום כל גוף ציבורי אפילו כגון בנקים , ביטוח לאומי , מרפאות וכו.. פתחו להם אתר ברשת בעזרת בניית אתרים בו אפשר לקבל כל שירות בלי להגיע לסניף .

למעשה הרשת היא קניון רב גבולות עם חנויות שלא נגמרות , אין בעיית מקום ותמיד יפתחו עוד חנויות , אין זמן בקניון זה והכול מוגבל וחופשי . הדבר והכי טוב שגם אתה יכול לפתוח לעצמך איזה אתר ולהצטרף לחגיגה. 


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.