אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עוזרת בית - דרכי איתור

עוזרת בית הינה אישה הממונה על ניקיון הבית. אך לעיתים ניתן להרחיב סמכויותיה של עוזרת בית לניהול משק הבית ממש וזו יכולה להיות אחראית גם על משימות נוספות חוץ מהנושא של ניקיון דירות , עוזרת בית יכולה להיות אחראית גם על עבודות בית כמו בישול, הפעלה, תלייה וקיפול כביסה, ואפילו עזרה בטיפול בילדים.

 

עם זאת, ישנה עוזרת בית שעדיין ממונה על ניקיון הבית בלבד, אך גם זו עשויה להסכים לעבודות בית נוספות אם תבקשו זאת ממנה. לרוב יהיה זה בתשלום נוסף.

לגבי מציאת עוזרת בית טובה ואמינה – נושא עוזרת בית במקרה זה עשוי להיות בעייתי מעט. מאחר שמדובר בעבודה פיזית קשה, וגם לא מאתגרת במיוחד, למצוא עוזרת בית המתמידה בעבודתה לאורך זמן אינה משימה קלה כלל וכלל.

 

עם זאת, משימה זו של מציאת עוזרות בית גם אינה בלתי אפשרית.

קיימות כיום דרכים רבות למציאת עוזרת בית:

מציאת עוזרת בית דרך חברות כוח אדם:

ישנן חברות כוח אדם רבות המתמחות במציאת עוזרת בית לפי דרישת הלקוח.

 

הלקוח עשוי למשל לדרוש עוזרת בית הקרובה למקום מגוריו מבחינת מיקום גיאוגרפי, עוזרת אשר גילה נופל בטווח גילאים מסוים. בנוסף קיימות הדרישות החשובות של סגנון העבודה, מספר השעות המבוקש ואם אפשר משימות נוספות שהיא מוכנה לקחת על עצמה.   

 

מציאת עוזרת בית דרך אתרי אינטרנט:

קיימים אתרי אינטרנט רבים אשר תחום הפרסום שלהם הוא מציאת נותני שירותים מכל הסוגים ובהם – עוזרות. יש אתרים המציעים התקשרות לעוזרות שמרטפים ומטפלות, אתרים המתמחים באיתור עוזרות בלבד ועוד.

 

חלק מן האתרים יאתרו עבורכם את העוזרת המבוקשת בתשלום, אך ישנם כאלו אשר עושים את השידוך גם בחינם.

גם באתרים אלו ניתן לבצע את החיפוש לפי חתכים מבוקשים. למשל – חתך של איזור גיאוגרפי, חתך לפי מספר שעות מבוקש, חתך לפי תשלום לשעת עבודה ועוד.

 

מציאת עוזרת בית דרך מודעות במקומונים ועיתונים:

דרך נוספת, אם לא המוכרת והמסורתית שבהן, היא מציאת עוזרת בית דרך פרסום מודעה בעיתון או מקומון.

כמו בחברות כוח אדם ובאתרים, שני הצדדים יכולים לפרסם – הן הצד המחפש עבודה והן צד המעסיק.

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים:

חברת שליחויות

שליחויות

תקליטנים לימי הולדת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.