אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקמת מערכת מחשבים בארגון

בכל ארגון מוקמת תשתית מחשוב שהיא הבסיס עבור רשת של מחשבים בה כל המחשבים מגיעים לשרת ויוצרים קשר גם מחוץ לארגון באמצעות נקודת חיבור לרשת.  ההקמה של רשת המחשבים כוללת לאחר בדיקה יסודית של צרכי החברה , מספר האנשים שעובדים בה , הצפי להתרחבות בעתיד ועוד.

 

תשתיות מחשוב

התשתיות של התקשורת כוללות פריסה של כבלים וחיווט של שקעים, הקמה של חדרי מחשבים הכוללים התקנה של ציוד , מתגים ומרכזיות לפי צרכי החברה. התכנון של חדרי המחשבים חייב להיות ברמה גבוהה ומדויקת כך שהרשת תהיה בעלת תועלת גבוהה לחברה. החברה המקימה את התשתיות בודקת את היקף העובדים בארגון כולל תחזית להתרחבות, אילו מערכות עונות לצרכי הארגון, איזה היקף של תשתיות מתאים לארגון וכו'. חברה מקצועית ואמינה מתקינה מערכות מתקדמות המספקות מענה לצרכי הארגון. לאחר ההתקנה החברה בודקת אם המערכת פועלת כראוי. החברה מספקת ליווי, תמיכה ומתן מענה לתקלות גם לאחר ההתקנה. לחלק מהציוד יש אחריות של שלוש עד חמש שנים ולחלקו יש אחריות לתמיד.

 

חדר תקשורת

החברה המקימה עבור הארגון את התשתיות, מבצעת התקנה של נתבים, חיווט של כבלים מעל ומתחת לקרקע ועוד.  חדר התקשורת בארגונים ענקיים כולל כמות גדולה ביותר של שרתים וציוד הקשור לרשת המחשבים.  השרתים הם מחשבים רבי עוצמה שצריכים לעמוד בעומס של כל מחשבי החברה המחוברים אליהם באמצעות רשת המחשבים. ישנם סוגים שונים של שרתים כמו  פקסים, דואר ועוד. בכדי למנוע נזק למערכות מותקנות בחדר התקשורת מערכות מתקדמות כולל גנראטורים, מערכות מיזוג אוויר עם מתן התראה לגבי לחות, שינויים בטמפרטורה, נזילות.

רשת המחשבים

רשת המחשבים כוללת ציוד של  מחשבים, מדפסות, שרתי דואר תוכנות מתקדמות, מערכות לגיבוי המידע ואבטחתו. רשת המחשבים מספקת לארגון יכולת לעבודה בטוחה, יעילה  ומסודרת הגנה על המידע מפני  וירוסים, העברת מידע בין העובדים ועוד. רשת המחשבים בחברה היא הלב של הארגון. צריך לבחור חברה שתבצע עבודת תשתית איכותית, אמינה, חסכונית ומתאימה לצרכי הארגון.   לאחר ההקמה, החברה מבצעת תחזוקה שוטפת של הרשת במחיר נוח.

 

על ידי הרשת, העובדים יכולים לייעל את עבודתם על ידי שיתוף קבצים, מדפסות, לעבוד בצוותים ביעילות, לשתף רשימות של אנשי קשר. שיתוף המידע הוא סלקטיבי עם אפשרות למנוע הרשאה למי שלא צריך להיחשף לאינפורמציה. לארגון יש יכולת בקרה ופיקוח על הגלישה באינטרנט

 

הקמה יעילה, חסכונית ואמינה של מערך מחשוב בארגון, מעניקה לו עדיפות על המתחרים.


אודות מחבר המאמר

פתרונות תקשורת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.