אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משקפי שמש כהצהרה אופנתית

משקפי שמש, כך לפחות נדמה, הם אחד מפריטי האופנה אשר תמיד יהיו פופולאריים ותמיד יהיו באופנה. בנוסף על כך שמשקפי שמש הינם נפוצים כמעט במשך כל ימי השנה – בייחוד במדינת ישראל שטופת השמש – בימי הקיץ החמים משקפי שמש הם מצרך מבוקש אפילו יותר מהרגיל, הן מפני הצורך להפגין את המראה החיצוני ששודרג לקראת הקיץ הישראלי והן מפני סיבות בריאותיות כמו הגנה מפני קרני השמש האימתניות במדינת ישראל.

משקפי שמש הינם פריט אופנה אשר תופס מקום של כבוד אצל רוב האנשים. אם בשנים האחרונות – הודות למודעות ההולכת וגוברת לנזקים הסביבתיים – משקפי שמש שימשו בעיקר כאמצעי הגנה מפני קרני השמש החזקות, בתקופה האחרונה משקפי שמש חוזרים לתפוס את המקום אשר יועד להם בתחילת דרכם – לשמש כפריט אופנה להשלמת המראה הכללי שמטרתו לבטא את הצהרת האופנה של האדם אשר חובשים משקפי שמש אלה.

עבור אנשים אשר רוצים לסגל לעצמם מראה חיצוני עדכני, טרנדי ושיקי, משקפי שמש הם הפריט הראשון אשר לו הם מקדישים את תשומת הלב שלהם. אנשים מפורסמים – בין אם כתוצאה משנים ארוכות של עבודה וניסיון ובין אם כתוצאה מהשתתפות בתכנית ריאליטי – יצרו הילה של כבוד סביב משקפי שמש. אחת מהסיבות לכך שמשקפי שמש הינם פריט אופנה כה פופולארי היא העובדה שנדיר למצוא אנשים מפורסמים אשר יוצאים מהבית שלהם ללא משקפי שמש.

משקפי שמש ובריאות בעידן המודרני

הודות למידע שהלך והצטבר בשנים האחרונות לגבי הנזקים שבני אדם מסבים לסביבה שבה הם חיים, ובעקבות הסכנות החדשות שעמן בני אדם צריכים להתמודד הודות לנזקים אלה, החשיבות הרבה שיש להקדיש להגנה על העור מפני השמש הודגשה לא אחת במספר רב של מסעות פרסום ברחבי אמצעי התקשורת השונים כמו הרדיו, הטלוויזיה והאינטרנט.

אולם רוב האנשים לא חושבים על כך שחשוב להגן על העיניים באותה מידה שחשוב להגן על העור מפני חשיפה מוגזמת לקרני השמש. למעשה, אם יש צורך בשימוש בקרם הגנה מפני השמש – חבישת משקפי שמש הוא מעשה חובה! אם העיניים של האדם נחשפות לקרני השמש בצורה ישירה, קרניים אולטרא סגולות יכולות לגרום לעיניים נזק בלתי מבוטל. מסיבה זו חשוב לחבוש משקפי שמש על מנת להגן על העיניים והראייה מפני הסכנות של השמש.

מספר טיפים לרכישה נבונה של משקפי שמש

•    הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת שהולכים לחנות על מנת לבחור משקפי שמש, הוא גורם ההגנה מפני קרני השמש. כפי שהודגש בפסקאות הקודמות, מעבר להצהרה האופנתית שכל אדם רוצה להצהיר, אין חשוב יותר משמירה על הבריאות. בעת בחירת משקפי שמש יש להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשאול לגבי מידת ההגנה. בנוסף על כל, יש לשים לב לתוויות שנלוות למשקפי שמש, מפני שבדרך כלל מידת ההגנה מצוינת בהן.

•    בעת שיוצאים למסע אחר חיפוש משקפי שמש מושלמים, מומלץ מאוד לקחת בן לוויה. הסיבה לכך היא שאדם נוסף יכול לעזור לכם לעשות בחירה טובה יותר ולמנוע מכם להיתקע עם משקפי שמש שאתם אוהבים אבל שגורמים לאנשים אחרים לגחך במבוכה.

•    לאנשים בעלי מבנה פנים מרובע אסור אי פעם – בשום פנים ואופן – לחבוש משקפי שמש בעלי צורה מרובעת, מפני שמשקפי שמש מסוג זה יבליטו עוד יותר, ובצורה בלתי מחמיאה, את המבנה המרובע של הפנים.

•    לאנשים בעלי סנטר רחב ומצח קטן, משקפי שמש מהסוג המתאים ביותר יהיו משקפי שמש בעלי מבנה רחב ומסגרת כהה.

•    לאנשים בעלי מבנה פנים בדמות לב משקפי שמש בסגנון חתולי יחמיאו עד מאוד, מפני שהם יבליטו לטובה את המבנה הטבעי שהם.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.