אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כרטיסים להופעות

אין ספק שישראלים אוהבים הצגות תיאטרון, אבל כרטיסים להצגות, הם מזמינים, בדרך כלל, רק כשהם נוסעים, למשל ללונדון. שם, כמובן יש אווירה שונה והצגה בארמון שנבנה לפני 500 שנה תזכר כחוויה של פעם בחיים, אך יחד עם זאת בזמן האחרון, גם לארץ מגיעים מיטב אמנים מחו"ל. בין היתר, זמרי אופרה ממדינות אירופה, רקדני בלט שבדרך כלל מופיעים על הבמות הגדולות בכל העולם ובוודאי גם להקות פופ שבמסגרת מסעות בעולם, מופיעים גם בארץ. כדי לא לפספס את ההופעות השוות, אנו ממליצים לעקוב אחרי לוח הופעות ארצי ברשת.

מתברר שהרבה אנשים ממעטים לצאת להצגות ולהופעות, וזאת בגלל שמחירי הכרטיסים עולה משנה לשנה וזה מבלי לדבר על הופעות של אמנים ידועים מחו"ל, ששם מחיר הכרטיסים לפעמים באמת קצת מוגזם. אך עם זאת גם במקרה המדובר אפשרי לחסוך ולא מעט כסף. בקופות כרטיסים ארציות ברשת, יש הנחות רבות למשלמים בכרטיסי אשראי של חברות מסויימות ואפילו, לעתים למשלמים מראש, כלומר לכל אלה שרוכשים כרטיסים במסגרת מכירה מוקדמת. אם אתם יודעים, מספר חודשים לפני התאריך של ההופעה, שבכל אופן אתם רוצים להיות בהופעה, בדקו את ההנחות בקופות כרטיסים ברשת.

כרטיסים למופעי ילדים ולקרקס יכולים להיות מתנה מושלמת לילדים בכל הגילאים. בתקופת החנוכה יש עשרות מופעים המיועדים, באופן מיוחד לילדים ולנוער. חוץ מפסטיגל ומופעי ילדים המושקעים יש גם הצגות ילדים בערים השונות, שעולים הרבה פחות והנאתכם מובטחת. מיד אחרי החנוכה, במהלך התקופה של סוף השנה האזרחית ולכבוד השנה החדשה מגיעים לישראל קרקסים והצגות מרוסיה ומשאר אירופה כשבמוקד ההופעה - חגיגה מסורתית ומיוחדת של השנה החדשה. במהלך פורים ובחול המועד סוכות, יש עוד, הרבה מופעים מיוחדים ומושקעים. באינטרנט, אפשר לראות את לוח מופעים מלא ובנוסף להזמין את הכרטיסים מראש.

כמה עצות לפני הביקור בהצגת תיאטרון או במופע עם ילדים קטנים. כידוע לילדים לוקח בדרך כלל יותר זמן להתארגן ולמצוא את המושבים באולם, מצד שני, קחו בחשבון במידה וילדים יחכו זמן מה לתחילת ההצגה או המופע הם עלולים להשתעמם ולהרעיש. ולכן מומלץ להגיע לאולם כעשרים דקות לפני תחילת ההצגה. את הכרטיסים, תזמינו מראש בקופת כרטיסים באינטרנט. כך אין סיכוי שיקרה מצב שתצטרכו לעמוד בתור לקופה ממש לפני שההצגה מתחילה וזה יכול להיות ממש לא נעים גם לכם וגם לילדים שלכם, במידה ויתברר שכל המושבים כבר תפוסים. ילדים גם לא אוהבים תורים ארוכים, לכן תמיד נסו להימנע מקנית שתיה או חטיף בהפסקה. הפתרון הטוב ביותר אם תקחו אתכם קולה וחטיף מועדף מהבית. בדרך הזאת גם תחסכו כסף וגם לא תצטרכו להתעצבן ולעמוד בתור. בכל אופן, כדאי לא לתת לשתות הרבה לפני תחילת המופע, מכוון שכך יש הסתברות גדולה, שהילד ירצה לשירותים באמצע המופע ויפספס את ההמשך.


אודות מחבר המאמר

קופת כרטיסים באינטרנט מאפשרת רכישת כרטיסים במבצע להצגות בידור, הופעות מחו"ל וגם הצגות ילדים ומופעי קרקס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.