אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק באתר יוטיוב

שיווק באתר יוטיוב

YouTube (שדר את עצמך) הינו אתר אינטרנט המאפשר למשתמשים להעלות, לראות ולשתף סרטוני וידאו. האתר נוסד בפברואר 2005 על ידי שלושה עובדים של PayPal, צ'אד הארלי, סטיב צ'ן וג'אווד קארים, שמטרתם הייתה להעביר קובצי וידאו ושמע גדולים בקלות מרבית באינטרנט. קטע הווידאו הראשון הועלה על ידי קארים ובו רואים אותו בביקור בגן החיות.

יוטיוב מדורג כאתר השלישי הנצפה ביותר בעולם על ידי ALEXA‏‏. יותר מ- 80% מהסרטונים שמוטמעים באתרים אחרים ובבלוגים פרטיים הם סרטוני יוטיוב.

במילים אחרות החשיפה היא עצומה והפוטנציאל העסקי למי שמופיע ביוטיוב היא אדירה מכדי שאפשר לדמיין, יותר מהחשיפה בקניון, בעיתון ואף מאשר בטלוויזיה, מכיוון שמדובר בעשרות מיליוני גולשים שאינם פסיביים כמו הצופים בטלוויזיה ואשר מקבלים תוצאות ממוקדות לחיפוש ספציפי ורלוונטי למילת החיפוש כלומר שיווק ביוטיוב הוא פרסום ממוקד ויעיל ביותר.

עסקים רבים כבר גילו את הפוטנציאל של שיווק באתר יו טיוב והחלו להעלות סרטונים מעניינים בתחום בו הם עוסקים במטרה למשוך צופים ולהמירם ללקוחות כל אדם יכול להוסיף סרטים לאתר, לדרג ולכתוב הערות על סרטים אחרים.

 כיום ניתן לעשות חיפוש סרטים באתר גם מאתר גוגל וידאו שבעבר התחרה בו. ניתן לשבץ קליפים של YouTube בקלות בבלוגים ובאתרי אינטרנט אחרים. למרות שזהו אתר אמריקאי 75% מהחומרים שנמצאים ביוטיוב מגיעים מחוץ לארצות הברית. זהו אתר תוכן הגולשים הגדול והנישתי ביותר בעולם.

הורדת סרטונים למחשב רבים ממשתמשי האתר היו מעוניינים להוריד את הסרטונים למחשב על מנת לאפשר צפייה עתידית מהירה ובלתי מקוונת במחשבם האישי או בנגני מדיה ניידים. YouTube, כמו גם מרבית מתחריו, אינם מעוניינים לאפשר הורדה כזו, כיוון שהיא תצמצם את כמות הכניסות אליהם אפילו שבפועל היא תמנע תעבורות מידע גדולות של שרתי YouTube. לכן נכתבו תוספים רבים ל-Mozilla Firefox (כדוגמת Video DownloadHelper), ואתרי אינטרנט (כדוגמת AntiGet.Com ,ConvertDirect). כמו כן פותחו תוכנות שונות דוגמת Youtube Downloader, אשר מאפשרים לשמור במחשב סרטונים המופיעים ב-YouTube, ואחר כך לפתוח אותם בנגני מדיה כדוגמת VLC.


אודות מחבר המאמר

רונן רוט

קידום ושיווק בגוגל seo-pro.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.