אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לדעת הכל על פקינז

מתים על כלבים? אימצתם כלב והייתם מעוניינים לגלות איך מומלץ לטפל בו ולדאוג לחינוך שלו? הרצון או הבחירה לאמץ כלב היא צעד ענקי ולא כדאי לבסס אותה רק על חיבה לבעל החיים. לא מוצאים מידע על כלבים זעירים? מה יש לדעת על פקינז? כאן יש הרבה טיפים מועילים מתחום הכלבים:ראשית וודאו שאתם מוכנים לחלוטין להכניס כלב הביתה, מבחינת השינויים לחייכם ובהתנהלותכם היומיומית, והן מבחינת ההוצאות. גידול כלב זה טיולים יומיים, מזון כלבים, והענקה של חיבה ותשומת לב.ובנוסף, כלב גורר הוצאות רציניות, סדירות וארעיות, לחיסון, מזון, תכשירים, משחקים ותרופות במקרה מחלה ותאונה. במקרה ואתם עדיין לא מוכנים להתמודד עם זה, כנראה שכדאי שתחסכו מבעוד מועד את האכזבה המיותרת ואל תקחו כלב לתקופה הקרובה.תמיד בחרו בכלב ממכלאה ולא כלב מאדם פרטי שמגדל – בעל חיים ממגדל פרטי תמיד מקבל בית, בעוד שהכלביות בארצנו גדושות ברבבות כלבים שננטשו. מכלאות רבות מרדימות בע"ח שנמצאים אצלן אחרי פרק זמן כלשהו, וגם אלו שלא מוכנות לבחור בדרך הזו כמעט ולא מסוגלות להעניק למרבית הכלבים טיפול צמוד ואיכותי מפאת הצפיפות הרבה. אימוץ מכלביה ייתן לכם להביא חבר חדש מתוך מבחר רב ביותר וכן, כלב שתוציאו מכלבייה יתן לכם אהבת אינסוף כתודה על העובדה שנתתם לו חיים חדשים.לאמץ גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לכם יוקרה וסמל סטטוס, כלבים מעורבים הם נבונים יותר, הם בעלי חיים יותר ארוכים ונוטים לסבול פחות ממחלות תורשתיות.הבאתם כלב? חשוב שתשקיעו בחינוך. כלב מחונך זה כלב מאושר, ובמידה ומצבו הנפשי מאוזן ורגוע, גם לבעלים שלו יותר נחמד לחלוק סביבת מגורים.רוצים מידע על פומרניאן?

אודות מחבר המאמר

גלשו לאתר http://www.liberation.org.il/, שם תמצאו מידע בנושא גזעי כלבים, טכניקות חינוך, המון טיפים, והמלצות וטרינרים רבים, פסיכולוגים לכלבים, סוגי אוכל וציוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.