אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צילום אירועים לבת או בר מצווה

חתונה היא כבר לא האירוע הגדול היחיד שתעברו בחייכם. שכחו מהעניין. היום, בר ובת מצווה הן חגיגות לא פחות גרנדיוזיות, שכוללות את כל הבונוסים והאטרקציות שיש בחתונה – למעט החופה. וכשמדברים על הכל, מדברים גם על שירותי צילום אירועים.

לא לזלזל – גם חגיגת בר מצווה צריכה צילום אירועים

היום חגיגות בר מצווה נחגגות באולמות המיועדים לחתונות ולשאר אירועים גדולים. אכן, יש חגיגות כאלו (וגם חגיגות בת מצווה) שמגיעות לכמות מוזמנים של 300, 400 ואף 500 איש. היום כולם רוצים הכל בגדול ובעוצמה.

ומה אתם חושבים, שהדבר הגדול הזה לא צריך תיעוד? צריך בהחלט. תיעוד של אירועים גדולים נעשה רק באמצעות שירותי צילום אירועים ברמה הגבוהה ביותר – כאלו שכבר ראו בחייהם מספיק חגיגות ויודעים בדיוק מה חתן בר המצווה צריך ומה צריכה נסיכת השמחה.

אין כאן צילומים לפני החתונה

אפשר להניח ששירותי צילום אירועים עבור בר או בת מצווה יעלו פחות מאשר שירותים כאלו שיילקחו עבור חתונות. וההנחה הזו נכונה בבסיסה – בר או בת מצווה יהיו בדרך כלל אירועים קצרים יותר ולכן הצלם צריך להיערך עם פחות ציוד.

בנוסף, צילום אירועים לבר מצווה או בת מצווה לא דורש את הצילומים המסורתיים של הזוג המתחתן לפני החתונה – שזו הפקה בפני עצמה. לכן, דעו כי צילום אירועים כמו בר או בת מצווה אמור לעלות לכם פחות מאשר צילום בחתונה ממוצעת.

ובכל זאת – צילום אירועים יכול לתת ערך מוסף

נכון, אין כאן צילום של הזוג המתחתן לפני החתונה, על רקע הים או נוף ירוק ומרהיב. אבל זה לא אומר שאפשר לנצל את הצלם לטובת בונוסים אחרים. גם עבור ברי מצווה ובנות מצווה יש כמה דברים נחמדים מעולם הצילום שיוכלו לעשות להם שמח וטוב על הלב.

צלם מקצועי יוכל לעשות לחוגג או החוגגת בוק מקצועי – כזה שיוקרן במהלך הערב על מסכים באולם. בנוסף, חתני השמחה יכולים גם הם להצטלם לפני האירוע בטבע ולהיראות מיליון דולר. דבר פופולארי נוסף שמציעים שירותי הפקות אירועים או צילום אירועים הוא הכנת קליפ – קטע וידיאו – של החוגג או החוגגת, שיוקרן גם הוא במהלך הערב.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.