אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקיון משרדים הוא תדמית העסק שלך

כדאי שנכיר בעובדה: תדמית היא חלק מכרטיס הביקור של כל עסק. כאשר מגיע לקוח חדש או משקיע פוטנציאלי אל המשרד, דברים רבים ימשכו את העין שלו. אחד מהם הוא ניקיון משרדים. זה מה שיותר את התחושה הכללית במשרד.

נכון, יש עוד דברים רבים שיסבו את תשומת ליבו של המבקר: העיצוב של המשרד, הריהוט שבו, היחס ותשומת הלב שהוא מקבל ואפילו הלבוש של עובדי המשרד. ועדיין, אחד הדברים שיועילו או יזיקו לתדמית העסק יותר מכל הוא ניקיון משרדים. לא משנה עד כמה נקפיד בריהוט ובמכונת קפה משובחת, אם על הריהוט יהיה אבק וכוסות הקפה תהיינה מוכתמות - כל ההשקעה תיהרס. זכרו: לרושם ראשוני אין הזדמנות שנייה.

חשבו גם על עצמכם: אתם מגיעים לפגישת עבודה במקום מוזנח ולא נקי, עד כמה תרגישו נוח לשתף פעולה עם החברה הזו? ניקיון משרדים אם כן הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם. לא רק עבור התדמית של האורחים מבחוץ, אלא גם כלפי העובדים במשרד, אלו שמבלים שם כמעט את כל שעות היום.

ניקיון משרדים – אז איפה להתחיל?

הצעד הראשון הוא בחירת חברה המספקת שירותים של ניקיון משרדים. שירות כזה גם חוסך מכם ומצוות עובדי המשרד את הצורך להתעסק בנושא וגם מעניק אווירה נעימה לאורחים מבחוץ ולעובדים.

חברות ניקיון משרדים מקצועי כולל בדרך כלל מגוון שירותי ניקיון. חשוב שתבחרו מהו השירות הרצוי עבורכם ואחת לכמה זמן אתם זקוקים לו. כמובן שמשרד גדול בן כמה קומות יזדקק לשירות שכזה על בסיס יומי, בעוד משרד קטן יוכל להסתפק בקבלת השירות פעם בשבוע.

צוות המשרד ואחריותו

אין ספק כי שכירת חברה העוסקת בשירות ניקיון משרדים פוטרת את העובדים מהתעסקות בנושא. המזכירה לא צריכה להפסיק את יום העבודה בכדי לרוץ לקנות שקיות אשפה או נייר טואלט והעובדים לא צריכים לנקות בסיום כל יום.

עם זאת, רצוי לקבוע כמה נהלי ניקיון משרדים בסיסים הכוללים גם את צוות המשרד ומטילים עליו אחריות. אחרת עלול להיווצר מצב שעד הפעם הבאה שתגיע המנקה, המשרד ימשיך להיראות מוזנח ומלוכלך.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.