אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביואורגונומי כלי טיפולי מהיר ואפקטיבי

ביואורגונומי הינה טכניקה הנתמכת ברגישותם האנרגטית הגבוהה של העפעפיים ומאפשרת להשתמש בהם כחיישנים למצבו האנרגטי של גוף האדם. באמצעות טכניקת העפעוף, תוכלו לחוש במקצב העפעוף את קווי אנרגיית ה"אורגון" שע"פ מחקריו של ד"ר רייך , נמצאת בכל אורגניזם חי ובכל עצם דומם. לכל אדם בכל גיל, יש את היכולת הטכנית לחוש את גלי האנרגיה הנושאים מידע מדויק על גוף האדם, על מצבו הנפשי, הפיזי והאנרגטי באמצעות העפעוף. בבסיס הטיפול בשיטה עומדת ההבנה כי רוב הבעיות שאנו חווים, נוצרות בגופים האנרגטיים המקיפים אותנו (גופי ההילה), ומשם מחלחלות אל הגוף הפיזי ומתבטאות כבעיות נפשיות או מחלות פיזיות. במקומות בהם אין זרימת אנרגית "אורגון" מאוזנת נוצרת חסימה אנרגטית ובהמשכה עלולה להיווצר מחלה. על מנת שנהיה בריאים עלינו לדאוג לכך שאנרגיית האורגון תקיף את גופנו כמו את איברי ומערכות הגוף. דרך כך ניתן לרתום את האנרגיה הזו כדי לסייע לגוף האדם לרפא את עצמו, באותו אופן שחתך באצבע מחלים והגוף מרפא את עצמו.באמצעות מקצב העפעפיים המייצג את מדד זרימת האנרגיה בגוף, בבית, בבעלי חיים ובצמחים ניתן לאבחן את מצב הגוף האנרגטי, ויחד עם זאת לטפל בנושאים היוצרים חסימה בגוף באמצעות טיפול בישות הקצה (האחראי בשושלת המטופל) ודרך כך לטפל בבעיה מיד עם תחילתה. הביואורגונומי מאפשר תקשור עם אנרגיות המדריכות וקבלת תשובות בעפעוף בכן/ ולא ודרך כך לקבל הכוונה. ביואורגונומי מקנה כלים יישומיים רבי-עוצמה לטיפול בבעיות ומצוקות במגוון תחומי חיים: ניקוי אנרגטי (כולל עין רעה).תקשור ללא צורך במדיטציה וקבלת תשובות של כן/לאהקלה מיידית וריפוי כאבים,חיזוק מערכת החיסון,טיפול בכל סוגי הבעיות הפיזיות,טיפול בהפרעות קשב וריכוז,טיפול במצבים נפשיים (פחדים, טראומות, דיכאונות, חרדות וכו'), טיפול במצבי עייפות כרונית, טיפול במערכת הדם- לחץ דם גבוה, לחץ דם נמוך ,טיפול בפוריות, טיפול באיזון הורמונאלי,העצמת עסקים וטיפול אנרגטי לבעלי חיים, איזון כללי של מערכות הגוף ועוד.......... בנוסף לרכישת הכלים משני המציאות, מהווה הקורס והטיפול חוויה ותהליך מרתק של העצמה רוחנית.


אודות מחבר המאמר

לימור בר נוי

מורה לביואורגונומי, מטפלת ומלווה תהליכי ריפוי, שינוי והעצמה, מנחה סדנאות לטיפול להורים, לאנשים הזקוקים לשינוי בחייהם וכמובן גם למטפלים בכל השיטות האחרות. בוגרת קורסים וסדנאות בתחומי ריפוי בתיקשור, מודעות, אימון אישי, נומרולוגיה, הילינג, אור מגן דוד, קבלה, רייקי ועוד. הביואורגונומי, שינה את חיי! ולכן שמתי לעצמי למטרה להפיץ את הידע הביואורגונומי לצורך שיפור חייהם של התלמידים,המטופלים ולרווחת האנושות כולה.http://www.biorgonome.co.ilbiorgonome@gmail.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.