אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה חנונים הם גברים מבוקשים?

 

  עשור שנות התשעים היה שייך לערסים, העשור הראשון של שנות האלפיים היה שייך לגבר הרגיש (הגבר המחובר לצד הנשי שלו) , העשור הנוכחי שייך לחנונים.

חנונים הם הגברים המבוקשים ביותר היום באתרי הכרויות ובאוניברסיטאות ומקומות עבודה. זה לקח לנו הנשים אומנם לא מעט זמן להבין את הנקודה, אבל היום אנחנו מבינות.

היום בחורות מבינות כמה זה חשוב שהגבר שלך יתנהג אלייך בכבוד. אם בחורה פעם רדפה רק אחרי גברים שלא רצו אותה והתנהגו אליה בחוסר כבוד וזילזול, היום זה כבר לא ככה. היום לבחורות יש שכל והן מבינות מה באמת חשוב בגבר.

למה בחורות מחפשות חנונים?

כשבחורה מחפשת גבר היא למעשה מחפשת מישהו לחלוק איתו את החיים. היא מחפשת מישהו שיקשיב לה, יתמוך בה, יאהב אותה, יכבד אותה, לא יבגוד בה ותמיד יהיה שם בשבילה. הסיבה העיקרית שבחורות וגברים מחפשים אהבה וקשר רציני היא שהם רוצים את הביטחון שמישהו יהיה שם בשבילם בעת הצורך.

אם בחורה יוצאת עם גבר שלא מתנהג אליה בכבוד, היא גם לא יכולה לסמוך עליו שהוא יהיה שם בשבילה כשהיא תזדקק לו. היא לא יכולה לסמוך על גבר מזלזל ומתחמק, גבר כזה לא יידע להקשיב לקול שלה בטלפון ולדעת שהיא זקוקה לו למרות שהיא לא אומרת.

גבר מתחמק, מזלזל שמרוכז רק בעצמו הוא כבר ממש לא מצרך מבוקש לבחורות. בחורה רוצה מישהו שיתנהג אליה בכבוד, שיידע להעריך אותה ולאהוב אותה וכאן נכנסים לתמונה החנונים.

חנונים היום הם הגברים המבוקשים ביותר. חנון יודע להעריך את הבחורה שאיתו, הוא יודע להקשיב לה, הוא לא משחק איתה משחקי אגו, הוא יודע לפנק אותה.

למה חנונים מצליחים להתחיל עם בחורות באינטרנט?

כל עולם ההכרויות והדייטים עבר היום לאינטרנט, היום מתחילים עם בחורות באינטרנט, כמעט כל מי שאני מכירה מחזיק בכמה כרטיסים באתרי הכרויות. אתר הכרויות הפכו למקום כמעט היחיד שבו אפשר להכיר ולהתחיל עם בחורות. היום גם כשאתה רואה מישהי חמודה באוניברסיטה או בעבודה אתה לא מתחיל איתה ישר, אתה מתחיל איתה דרך הפייסבוק! 

בפועל, רק 5% מכלל אוכלוסיית העולם יודעים איך להתחיל עם בחורות, כל השאר צריכים קצת עזרה בנושא, אז אל תרגיש שאתה לא בסדר, זה תחום קשה. אף אחד לא אוהב לשמוע סירוב - איך להתחיל עם בחורות 

 בעקבות כניסת עולם ההכרויות למגרש הביתי של החנונים, אל עולם המחשבים, החנונים הפכו למצרך מבוקש, לגבר של העשור ולפנטזיה של כל בחורה. כשבחורה חושבת על חנון היא חושבת על גבר חמוד, עדין, מפנק, עשיר...

האינטרנט הוא המקום שבו החנונים שולטים באופן בלתי מעורער ובזכות האינטרנט החנונים גם הצליחו לחזק את המעמד שלהם עם בחורות. החנונים עשו שיעורי בית וקראו המון מדריכים ושיטות איך להתחיל עם בחורות באינטרנט ובכלל וכבשו את העשור.

בהכרויות באינטרנט אתה לא צריך אומץ לגשת לבחורה, או מפחד שלא יהיה לך מה להגיד או תגמגם, אתה פשוט מתקתק קצת על המקלדת. ההכרויות באינטרנט הכניסו את החנונים לזירת ההכרויות והם מנצחים שם! ממש תוך שנה החנונים הפכו למצרך מבוקש, לגבר של העשור, כי בחורות יודעות מה טוב בשבילן.

למה כדאי לך להיות עם חנון?

החבר שלי הוא חנון וגם החבר שהיה לי לפניו, אני ממליצה לכל בחורה לנסות חנונים. את לא מתארת לעצמך אבל גבר יכול וצריך להתנהג אלייך בכבוד. אם גבר אומר שהוא יתקשר הוא גם צריך להתקשר, הוא צריך מידיי פעם להפתיע אותך אם פרחים, הוא צריך להקשיב לך!

גברים מתנהגים אל בחורות בחוסר כבוד אך ורק בגלל שאנחנו מאפשרות להם לעשות את זה, אבל היום זה כבר נגמר. החנונים שינו את מבנה עולם ההכרויות. אני מציעה לכל בחורה לנסות ולהרשם כבר עכשיו לאתר הכרויות שאפשר להכיר בו חנונים - איך להכיר חנונים באתר הכרויות?

 

 

 


אודות מחבר המאמר

 

ענת לוין - תורת היחסים - דייט,אהבה ומה שבינינו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.