אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפרינט- חולצה לבית ספר

טיפרינט- חולצה לבית ספר

כיום, ישנם מקומות שנהוג בהם מנהג ההליכה עם חולצות אחידות לבית הספר. המנהג תופס בעיקר בבתי ספר יסודיים או באזורים שבהם ישנם מעמדות סוציו אקונומיים שונים. אנו בוודאי זוכרים את הימים שבהם אנו היינו מחפשים אחר חולצות בית הספר האחידות בחנויות מיוחדות לכך, ואפילו משאילים מהאחים ומהשכנים שלנו. אלו היו ימים בהם לא היה ניתן לעשות עיצוב חולצות "עצמאי" לחולצות אלו.

חולצה לבית הספר – לבחור כל יום חולצה!

כשאנו יודעים שיש כזה שירות של חולצות להדפסה ועוד במחירים נמוכים יחסית, אנו יודעים כמה קל להכין כאלו – אתם בוחרים חולצה פשוטה, בוחרים את ההדפס וכעבור 10 דקות יש לכם את החולצה מוכנה. מחיר החולצה נע במקביל לחשיבות איכות וסוג הבד בחולצות בדרך כלל. בכל יום ניתן לבחור חולצה אחרת על פי מצב הרוח, וגם אם מדובר בחולצות אחידות, ניתן להדפיס את הלוגו של בית הספר. ישנם לוגואים שניתנים להסרה, כך שגם אם החולצות "עוברות" לבית ספר אחר, עדיין ניתן להשתמש בחולצה שאין לה תחליף, ולחסוך את קנייתה של חדשה. בזמן של בילוי משותף בבית הספר כמו טיול, יום ספורט או יום כיף,חולצות מודפסות תוכלנה להיות האטרקציה באירוע של בית הספר ובעצם הופכת את כולם לקבוצה אחת גדולה עם תרגום אחד.

מחירי חולצות לבית הספר

כמו בכל מוצר, כמות גדולה שלו מנמיכה את המחיר שלו. כך גם בקניה של כמות גדולה של חולצות. מחיר חולצות לבית הספר חייב להיות מחיר עממי שמתאים לכולם, אלא אם נבחרה חולצה מבד מיוחד. ניתן לקנות חולצות בלבד במחיר זול או להדפיס מספר חולצות גם- כן במחיר מוזל. הרעיון הטוב ביותר- לגייס כמה חברים לכיתה ולקנות ביחד את החולצה.


אודות מחבר המאמר

טיפרינט- חולצה לבית ספר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.