אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תעבורה- עורך דין תשלום קנס

תעבורה- עורך דין תשלום קנס

 

לאחרונה גוברת המודעות לנהיגה שבניגוד לחוק – תוך קמפיינים באמצעי המדיה השונים לנהיגה תחת השפעות סמים ושכרות, לנהיגה ללא רישיון נהיגה או ביטוח חובה, לנהגים שמשתמשים בטלפון הנייד ברכב באופן שאינו חוקי (ללא דיבורית מותקנת ברכב), הרי שאז החוק מטפל בעבריינים באופן מחמיר למען יראו ויראו ושהעניין לא יחזור על עצמו. על הנהגים מוטלים עונשים חמורים שמתבטאים לא רק באמצעות כסף אלא גם שלילת רישיון ועבודות שירות. אנשים אלו מגיעים על פי רוב עם הזימון למשפט ומקבלים לידיהם את רוע גזר דינם כפי שנגזר מלמעלה. לאותם האנשים ישנה האפשרות לפנות לעורך דין תעבורה שיפעל להקלה בעונש ואף למחיקתו כליל.

דו"ח חניה – מקרה שהיה...

במקרה לדוגמה שהיה, רכב חנה באופן חוקי לחלוטין בצידי כביש שצבע שפת המדרכה שלו הינו אפור. למחרת, גילה הנהג להפתעתו כי המדרכה נצבעה במהלך הלילה בצבעי כחול –לבן, והנה מונח על השמשה הקדמית דו"ח עירייה. משיחה מול מוקד העירייה נאמר כי ניתן לגשת ולבטל את הדו"ח – והוא יבוטל באופן מיידי. הנהג ניגש לאחר המועד הנקוב לערעור על דו"ח, ובמקביל לא רק שלא ביטל את הדו"ח אלא שנאמר לו שלא בוצעה שום צביעת מדרכות בסמוך לתאריך זה ועל כן עליו לשלם את הדו"ח בתוספת קנס. במצב זה, לנהג יש שתי אפשרויות: אוזלת ידו להוכיח לעירייה כי יום לפני הייתה מדרכה אפורה, או להיעזר בעורך דין תעבורה .

גביית חובות על ידי עורכי דין

בתקופה האחרונה התעוררה תופעה שבה הליך גביית החובות לדו"חות חניה נעשים ע"י משרדי עורכי דין. הלכה למעשה, אותו עורך דין תעבורה עלול להשתמש בכוח שבידיו ושלא להיזהר בדבר האתיקה המקצועית ודייקנות בזכויות החייב. ממש מסיבות אלו כבר בוטלו בעבר דו"חות חניה שלא הייתה בהם חוקיות הודעות תשלום קנס תעבורה מסוג זה.


אודות מחבר המאמר

תעבורה- עורך דין תשלום קנס.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.