אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מנעולן להבטחת הגנה מקסימאלית למשפחה ולרכוש

בתוך הארבע קירות שלנו יש כל כך הרבה דברים שחשוב לנו לשמור ולהגן עליהם, ולפעמים, הצורך הזה שלנו מסבך לנו מעט את החיים. כיום, ישנן מערכת הגנה חזקות כמו מנעולים איכותיים ודלתות פלדת אימתניות, שמעניקות לנו ברוב הזמן תחושת הגנה ורוגע, אך יחד עם זאת לעיתים משבשות לנו את החיים במקרה של שבר או בלאי טבעי.

מנעולן טוב הוא מנעולן שמבצע שתי פעולות: האחת, הענקת תחושת ביטחון באמצעות כל האביזרים העומדים לרשותו, והשנייה, חילוץ מהיר ממצבים מלחיצים כמו דלת נעולה בבית, בעסק או ברכב או קלקולים ותקלות של מנעולים, הדורשים שכפול מפתחות זריז ואיכותי, וכמובן, לא עלינו, פריצה.

אין ספק שפריצה לבית היא אחת החוויות הקשות ביותר שיכולות לעבור על משפחה. הבית מבולגן, ישנה תחושה מצמררת שאנשים זרים פלשו לבית וחיטטו בו ותחושת הביטחון שהייתה קיימת עד עכשיו בבית- נעלמת. אין אדם שלא יהיה מוכן לעשות הכול כדי לשמור ולהגן על האנשים היקרים לו, על יד הזמנת מנעולן שיבטיח הגנה מקסימאלית למשפחה ולרכוש.

הפעולה הראשונה שעליה ימליץ מנעולן לאחר פריצה היא החלפה והתקנה של מנעול חדש, משום שלפורצים כיום יש אפשרות לבצע שכפול מפתחות לאחר שעזבו את הבית גם ללא המפתח המקורי. דבר זה מתרחש לעיתים כשאנשים חושבים שאפשר להשאיר מפתחות לדירה בארון החשמל או בתוך העציץ שליד הדלת. פעולות אלה אינן מומלצות והן בגדר פרצה שקוראת לגנב.הפורצים והגנבים מודעים היטב לנוהג זה וישנם פורצים שבדרך קבע מסתובבים בבתים ובניינים ומחפשים מפתחות שהושארו במקומות אלה.פיתרון פשוט ויעיל לבעיות פריצה הוא התקנת מנעול נוסף על הדלת, משום שפורץ עשוי לוותר על הפריצה לבית זה בשל ריבוי מנעולים שמאריכים את משך זמן "העבודה" שלו על הדלת. טיפ קטן לדרך שיוכל לסייע לכם הוא החלפת כל המנעולים כאשר אתם עוברים לבית חדש ובנוסף, שכפול מפתחות מבוקר שייעשה אצל מנעולן מקצועי. בדרך זו, אתם מוודאים שאף אדם לא ביצע שכפול מפתחות למנעולים הקודמים ורק אתם יכולים להיכנס לבית. כמו כן, רק עם מנעולן מקצועי, שחבר בארגון המנעולנים הישראלי, תוכלו להיות בטוחים שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.