אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פדיקור רפואי ופדיקור קוסמטי

פדיקור קוסמטי – הטיפול

איך עובד פדיקור קוסמטי ומהם שלבי הטיפול? אז ככה, מהלך הטיפול והשלבים השונים משתנים מפדיקוריסט אחד לשני, אך ניתן למצוא מכנה משותף. ברוב המקרים יחל הטיפול בהשריית כפות הרגליים  בתמיסת מי מלח ושמנים באמבט חמים. זה נעשה על מנת לרכך את העור ולהחדיר בו לחות לקראת המשך הטיפול. בהמשך, מתקיימת הסרת של העור היבש ותאי העור המתים משכבות העור. הדרך להסיר את העור המתקלף משתנה: לעיתים זה נעשה באמצעות סכינים מיוחדות ועדינות ולעיתים באמצעות פילינג וחומרים אחרים.

 

פדיקור קוסמטי - התוצאות

נשאלת השאלה מהן תוצאותיו של הפדיקור הקוסמטי. בתום טיפול שכזה כף הרגל נעימה, נקייה, עדינה ורכה. זה ניכר גם במראה האסתטי של כף הרגל וגם בתחושת העור והרכות. פדיקור קוסמטי עוסק גם בטיפול בציפורניים: גזירה, שיוף, סידור והענקת מראה אסתטי ומטופח. ציפורני הרגליים נגזרות ביסודיות, משויפות ומסודרות. במקרים רבים בוחרות המטופלות בתום הטיפול למרוח את הציפורניים בלק צבעוני שמשווה מראה ססגוני ומעוצב. בחירת הצבעים, הדוגמאות והסגנון נתון לבחירתה של המטופלת. מומלץ לערוך פדיקור קוסמטי אחת לחודש לפחות או בהתאם לצורך.

פדיקור רפואי – איך זה עובד?

רבים תוהים איך לטפל בציפורן חודרנית, כיצד לסלק יבלות מכפות הרגליים, איך להקל על גרדת הפטריות ואיך נפטרים מהנגעים הטורדניים. התשובה היא בדרך כלל: פדיקור רפואי. קוסמטיקאיות רפואיות פועלות תחת הכשרה מוקפדת וברישיון משרד הבריאות. מטרת הטיפול היא להסיר נגעים מהעור ולנטרל פעילות חיידקית. הדבר החשוב ביותר שיש להבין בעניין הזה, הוא שפטרייה לא נעלמת, היא רק מתפשטת ומועברת לחלקים נוספים בגוף. על כן נעשה פדיקור רפואי שמחטא את הרגל, מטפל ביבלות, מונע דלקות, מסיר את פיסות העור הנגועות ומטפל בציפורניים הפטרייתיות.

פדיקור רפואי או פדיקור קוסמטי

בעוד שפדיקור קוסמטי נועד להעניק טיפוח לכף הרגל ולשוות לה מראה אסתטי, פדיקור רפואי מתמקד בפתרון בעיות רפואיות שונות. פדיקור קוסמטי מתחיל בהשריית כף הרגל במים חמים ולאחר מכן בשיוף, סידור וניקוי כף הרגל. פדיקור רפואי הוא הליך רפואי לכל דבר, שנועד לטפל בפטריות, בנגעים ויראליים וחידקיים, אקזמות, זיהומים, פצעים ודלקות. טיפול בפדיקור קוסמטי הוא עניין של בחירה, הן מבחינת הסגנון והן מבחינת התדירות. פדיקור רפואי נעשה בדרך כלל כטיפול נקודתי בעת הצורך או לפי המלצת רופא. פעמים רבות מומלצת רפלקסולוגיה להיריון. רפלקסולוגיה להיריון, בין אם קוסמטית או רפואית, מקלה על נפיחות הרגליים, מסירה את העור היבש ומקנה רכות נעימה.


אודות מחבר המאמר

פדיקור קוסמטי עוסק גם בטיפול בציפורניים: גזירה, שיוף, סידור והענקת מראה אסתטי ומטופח. ציפורני הרגליים נגזרות ביסודיות, משויפות ומסודרות. במקרים רבים בוחרות המטופלות בתום הטיפול למרוח את הציפורניים בלק צבעוני שמשווה מראה ססגוני ומעוצב. בחירת הצבעים, הדוגמאות והסגנון נתון לבחירתה של המטופלת. מומלץ לערוך פדיקור קוסמטי אחת לחודש לפחות או בהתאם לצורך.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.