אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חולצות מודפסות - איך מתחילים?

חולצות מודפסות

חולצות מודפסות הצועקות איכות מכל כיוון שלא תביטו, מובילות רק אל מקום אחד: חנויות הדפסה איכותיות. מלבד חולצות ניתן להדפיס בנוסף גם על כובעים, בדים, פדים לעכבר, סינרים ומצעים. ההדפסה היא איכותית, מדויקת, נעשית במהירות ובמקום, באיזו כמות שרק תרצו. חולצות מודפסות בחנויות מתמחות נעשות על ידי הציוד המשוכלל והאיכותי ביותר יחד עם חולצות מצוינות, דבר המבטיח את טיב ההדפסה ועמידות החולצות וההדפסה לאורך שנים. גם אם אין לכם רעיון או הברקה לחולצה, הנכם מוזמנים להגיע לחנות ולהתרשם ממבחר אסטרונומי של חולצות מצחיקות, מקוריות ומדליקות הנמצאות בחנות. ההדפסים משרתים כל מטרה: אירועים מיוחדים, הפקות קולנוע וטלוויזיה, מסיבות, מדים, ימי הולדת, חתונות ועוד מבחר מגוון של חולצות מודפסות.

חולצות מודפסות ? איך מתחילים?

בכדי להגיע לתוצאות מקסימאליות של חולצות מודפסות במינימום זמן אפשר ומומלץ להשתמש בשירותי האימייל. תוכלו לעצב לכם את האפליקציה הרצויה, לשלוח אותה לכתובת הדוא"ל של החנות, לציין את צבע החולצה והמידה הרצויה ולבוא לאסוף אותה בזמנכם החופשי. דרך נוספת היא להגיע עם קובץ על גבי דיסק או דיסק און קי, אם הנכם זקוקים לייעוץ או הכוונה לגבי חולצות מודפסות, ומטפלים במקום בבקשתכם. בנוסף, ניתן לשמור קובץ באימייל או להגיע עם ציור או תמונה שברצונכם להדפיס, שכן ניתן לסרוק את הציור או התמונה בחנות לבקשתכם. וכמובן שתמיד אפשר להגיע לחנות בכדי להתרשם וליהנות מההווי החווייתי השורר בה, ולבחור הדפס מדליק ממבחר ענק של חולצות מודפסות אשר נמצא בחנות לכל מטרה שהיא. ניתן למצוא בחנות מבחר גדול של חולצות במגוון צבעים ובמידות הנעות מ ? 0 ועד 4XL.

חולצות מודפסות ? סוגי ההדפסות ופריטים נוספים

חולצות מודפסות טובות ועמידות מאופיינות בשתי סוגי הדפסות: הדפסה דיגיטאלית והדפסת פלוק או ויניל.

הדפסה דיגיטאלית: הדפסה הנעשית על חולצה בהירה המוטמעת בתוך סיבי הבד, הדפסה עמידה, מוצלחת ומקצועית.

הדפסת פלוק או ויניל: הדפסה הנעשית מחומרים מיוחדים ומתאימה לכל סוגי החולצות. ניתן לבחור צבע ממגוון רחב של צבעים אשר ביניהם ניתן למצוא צבעים ייחודיים כגון: זהב, כסף, צבעים זרחניים וכו'. חשוב לציין כי הדפסת פלוק תתאים רק לחלק מהעיצובים. חולצות מודפסות בטכניקה זו הן מרשימות ביותר.

מלבד חולצות מודפסות ניתן למצוא בחנות מזכרות וחפצי נוי לתיירים ומבקרים מכל העולם: גלויות, מגנטים, חמסות, דגלים, מזוזות ועוד.

הדפסה על חולצות איכותיות משלבות בתוכן את הכול: איכות מצוינת של חולצות, הדפסה עמידה, משובחת ומרשימה, החולצות יכולות לשמש אתכם כאמצעי לקידום עסקי, זה תמיד רעיון טוב לפרסם את עצמך באמצעותך כפרסומת מהלכת. האינטרנט יכול לעזור המון בחיפוש אפליקציה לטישירט, לפעמים לא צריך גם להשקיע יותר מדי מחשבה בשביל להפוך לבעל החולצה הכי מדליקה.

אם יש לכם משהו שאתם רוצים לומר לעולם כולו, הצהרה אישית ואופנתית, בואו והדפיסו את כל מה שעובר בראשכם, ומי יודע לאן תגיעו באמצעות "פונגו" חולצות מודפסות.


אודות מחבר המאמר

פונגו - חולצות מודפסות, הדפסה על חולצות. בפונגו, אנחנו מדפיסים הדפסה איכותית על חולצות איכותיות. אנחנו מבצעים הדפסה על חולצות מכל מקור - תמונה, ציור, קובץ - או ממבחר ענק של אלפי הדפסים מדליקים, מקוריים ומצחיקים הנמצאים בחנות. אנחנו מדפיסים על כל סוגי החולצות (טישרטים), על סווטשירטים, קפוצ'ונים, חולצות ארוכות וקצרות, כובעים ועוד, בכל גודל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.