אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בחול לחיילים משוחררים

עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים היא אחת הבחירות העדיפות למי שהשתחרר מהצבא ורוצה להתחיל לסלול לעצמו את הדרך להצלחה בחיים. השירות הצבאי בישראל מגיע בדיוק אחרי סיום הלימודים ולפני 'החיים האמיתיים', מה שגורם לחיילות וחיילים משוחררים לפנות בסיום השירות לטיול בחו"ל כדי להתאוורר קצת, או להתחיל לימודים גבוהים כמה שיותר מהר כדי להשתלב בשוק העבודה המקומי בתנאים טובים. שתי האפשרויות האלה מצריכות כסף, והכסף שנותן המענק לרוב לא מספיק. לא מעט חיילים משוחררים בוחרים להתחיל עבודה בחול שמשתלבת יפה עם שתי המטרות – טיול או התחלת לימודים באוניברסיטה – ומאפשרת לממן את השאיפה או החלום. מלבד העובדה שמדובר בעבודה רווחית ומשכורות בדולרים, יורו או מטבעות חזקים אחרים, קשה להתעלם מכך שעבודה שמוצעת לחיילים משוחררים היא חוויה מהנה - תקופה של עבודה בחו"ל נותנת סיפוק אדיר ומעשירה את נקודת המבט על החיים ואת החוויות. מקומות העבודה פרושים על פני הגלובוס, וכל מה שצריך זה לבחור יעד וחברה. לפני כן אפשר לקרוא עוד מידע על עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים ואיך להוציא את המקסימום מהחוויה.

 

טיול משולב עם עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים

לטייל ולעבוד זו הבחירה המושלמת למי שמחפש להתאוורר מהשירות ומהארץ בחו"ל. עבודה בחו"ל נותנת לחיילים משוחררים את האפשרות לחסוך כסף ולראות עולם – במקביל או בשלבים. אפשר להתחיל את הטיול בחודשיים-שלושה של עבודה ולהמשיך משם, עם הכסף שנחסך במהלך העבודה, לכל מקום בעולם – ואפשר להחליט שתקופת העבודה עצמה היא גם הטיול. הצעות עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים מאפשרות לשלב בילויים וטיולים בעבודה – ישנם ימי חופש בסופי השבוע שבהם אפשר לנסוע אל מחוץ לעיר או לאזור שבו עובדים. בנוסף ישנן עבודות רווחיות שגוזלות רק מספר שעות ביום, כך שיש הרבה זמן פנוי. חיילים משוחררים שמוצאים עבודה במדינה שגם מעניין אותם לטייל בה יכולים לחזור תוך חצי שנה לארץ עם הרבה כסף, רעננים ומוכנים להתחיל עסק קטן או להרשם ללימודים בלי דאגות. עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים נותנת הזדמנות שקשה למצוא במקומות אחרים – בארץ, הצעות עבודה לחיילים משוחררים כרוכות לרוב בתנאי שכר לא מספקים ולא מאפשרות לחסוך כסף, ומשרות רווחיות באמת לרוב סגורות בפני חיילים משוחררים.  כך ששילוב של טיול ועבודה הוא אפשרי בהחלט כשעובדים בחו"ל.

 

עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים - אפשרויות

ישנן אפשרויות רבות למי שפתח את האופק של חו"ל. עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים אפשר למצוא במדינות השונות – החל באירופה, ארה"ב ואוסטרליה ועד דרום אפריקה, רוסיה, קנדה ואפילו המזרח הרחוק ודרום אמריקה. משרות שמתאימות לחיילים משוחררים מהוות אחוז גבוה משוק העבודה בחו"ל, ומה שמייחד אותן זה שתנאי הקבלה למשרה אינם מצריכים תואר והמשרה כוללת הכשרה לתפקיד. משרות שיש בהן סיכון כלשהו, כלומר שהעבודה תלויה בהצלחה האישית של העובד, עשויות להיראות לא מושכות בעיני חלק ממחפשי העבודה, אבל מדובר במשרות הפופולאריות ביותר. מי שמעדיף ללכת על בטוח יכול למצוא לא מעט מעסיקים שמספקים עבודה בחו"ל בתנאים קבועים – המשכורות קבועות ואינן תלויות בהצלחת העובד, והקבלה לעבודה תלויה בנסיון ורקע שנרכש במהלך השירות הצבאי או לפניו. כך שבין אם אתם חיילים משוחררים או חיילות משוחררות, בין אם יש לכם נסיון תעסוקתי והשירות הצבאי שלכם כולל תפקיד מרשים ובין אם לא, תוכלו למצוא עבודה באחת המדינות בחו"ל. משרות רבות מופיעות בלוחות השונים של עבודה בחו"ל, וגם אם לא כתוב עליהן במפורש עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים כדאי להגיש מועמדות.


אודות מחבר המאמר

אתר WorkAbroad - כל מה שרציתם לדעת על עבודה בחו"ל כמו עבודה בארה"ב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.