אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמן זית כמתנה לפסח

 

שמן זית ובריאותנו

מחקרים רבים הציגו את סגולותיו של שמן הזית לגופינו בכך שהוא מסייע לנו במצבים בריאותיים מסוימים כגון לחץ דם גבוה, בעיות בעיכול, מחלות כרוניות, עור יבש, כאבי שרירים, נקעים חוזרים ונשנים וכדומה. לכן, רכישת שמן זית איכותי, בהחלט יכול לסייע לכם ולקרוביכם בטיפול בגורם החולה.

שמן זית כמתנה לפסח

ארגונים וחברות רבות מחפשות במהלך השנה, ובמיוחד לקראת החגים או אירועים חגיגיים אחרים מתנה מושלמת עבור עובדיהם. שוק המתנות מוצף ועל כן האפשרויות הן רבות, ולכן על המעסיקים להפתיע מפעם לפעם במתנה חדשה וטרנדית. אחת מן המתנות הטרנדיות בשנים האחרונות הינה מארז שמן זית כתית איכותי וכמובן ישראלי. לפעמים המארז כולל בתוכו מוצרי איכות נוספים כגון בקבוק יין ישראלי, זיתים ועוד. אין ספק שקבלת מארז שי שכזה כמתנה לפסח או קידום ניהולי יכול להיות נחמד ומתאים.

מלבד זאת, אם אתם מוזמנים למסיבת פרידה מקולגה, אירוע עסקי או חברתי אחר שבו אתם מעוניינים להגיע עם שי קטן וסמלי, בקבוק שמן זית איכותי יכול בהחלט להתאים כמתנה צנועה.

טיול בעקבות שמן הזית

תקופת המסיק הינה אחת התקופות הפורות ביותר בעולם ייצור שמן הזית. מסיק הזיתים מתחיל בחודשים ספטמבר-אוקטובר ונמשך עד חודשי דצמבר-ינואר הקרים. לכן, אם ברצונכם לצאת לפעילות משפחתית או לפעילות למען גיבוש צוותי הארגון או החברה, מומלץ לבקר באחד מבתי הבד הפרוסים ברחבי הארץ (ויש המון כאלו במדינתנו הקטנטונת!) ולקחת חלק בתהליך יצירת שמן זית. במהלך הטיול תוכלו ללמוד על התהליך עצמו, לעזור במסיק, לטעום סוגים שונים של שמן, לבחור מהו שמן הזית האהוב עליכם במיוחד וכמובן לרכוש בקבוק או מארז לצריכה ביתית.

לסיכום, שמן הזית תורם לגופינו בכך שמסייע לנו להתמודד עם מצבים בריאותיים שונים, מהווה מתנה מושלמת לחגים ואירועים – מתנה לפסח או מתנה לעובד שעוזב, וכן כפעילות גיבוש למשפחה, לקבוצת חברים או לעסק.


אודות מחבר המאמר

 - בניית אתרים לעסקים המתמחה בבניית אתרים לעסקים תוך דגש על קידום אתרים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.