אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתר באינטרנט - איך עושים את זה

כאשר אתם נותנים בידיו של מקדם אתרים את המלאכה החשובה של קידום אתר אינטרנט אתם בוודאי מצפים כי עד מהרה יוזנק האתר שלכם אל ראש תוצאות החיפוש, נכון? צודקים. זאת אכן צריכה להיות התוצאה. אבל איך משיגים אותה?

חברה מקצועית לקידום אתרים צריכה להכיר היבטים טכנולוגיים רבים ולהתעדכן בחידושי המקצוע ברמה יומיומית. קידום אתר אינטרנט הוא שילובם של כמה וכמה יסודות, אבל גם הבאה בחשבון של מאות נתונים. כדאי להתחיל את הקידום משלב הבנייה שכן בחירת מערכת הניהול של האתר לעתים תהיה תלויה באופי המסחרי שלכם וכך בצורכי הקידום של האתר.

נכון כי כל אתר יקודם באמצעות קישורים ויציקת תוכן, אבל יסוד חשוב נוסף בהצלחתו של קידום אתר אינטרנט לאורך זמן הוא ידע ופיקחות, שכן חברת גוגל אינה מגלה מהן העדפותיה ואלה משתנות מזמן לזמן. קידום אתר אינטרנט מצריך גם עבודת תִכנות טובה.

קידום אתר אינטרנט – מן ההכרח

בתרבות המסחרית בת זמננו יש חשיבות עצומה לשיווק, למיתוג ולמכירה באמצעות אתר האינטרנט שלכם. קידום נכון אמור להיות כדאי מאוד מבחינה כלכלית. חברה טובה לקידום לא תעשוק אתכם, אך גם לא תיתן את שירותיה בחינם. סביר כי בתוך חודשים אחדים תראו שהתועלת עולה על העלות. קידום אתר אינטרנט שנעשה כיאות מכוון אל קהל הלקוחות הפוטנציאליים וכך גם אל התוצאות הרצויות: הגדלת כמות הכניסות לאתר שלכם והעלאת האפקטיביות של הכניסות האלה מתוך הארכת זמן השהייה באתר ומימוש האפשרות של "צור קשר".

קידום אתר אינטרנט כחלק מקמפיין

קידום אתר אינטרנט הוא חלק מקמפיין שיווקי באינטרנט. לכן מקדם האתר צריך להתמצא היטב בתמהיל השיווקי האינטרנטי, לדעת SMO ו-SEO, להבין במיתוג, בתדמית, ולהכיר את הכלים ואת הדפוסים של מנוע החיפוש. רצוי כי עבודת הקידום תיעשה גם מתוך ידיעה של כמה וכמה "סודות" שעושים את ההבדל בין קידום לקידום אתר אינטרנט יעיל יותר.

קידום אתר אינטרנט – איך לבחור חברה לקידום?

כאמור, כדאי לחשוב על קידום אתר אינטרנט עוד בשלב הבנייה, ויש היגיון כי אותה החברה תעשה גם את הבנייה וגם את הקידום. חברה טובה לקידום היא חברה שרוצה להישאר על המפה, ואם כך, אנשיה מבינים כי רק תוצאות ולקוחות מרוצים הם שיביאו את הרווחה לכול.


אודות מחבר המאמר

אייל מנקר מנכ"ל ביזנס דיזיין בניית אתרים וורדפרס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.