אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צילום הריון - איך לשפר את החוויה

צילום הריון הנו אחת המגמות החדשות והבולטות ביותר שעולם הצילום ראה מזה שנים רבות. הכל התחיל עם התמונה המפורסמת של דמי מור על שער עיתון ה- Vanity Fair בשנת 1991 ומאז התפתח מהר מאוד עם טכניקות חדשות, פוזיציות, אביזרים וצלמות הריון שמפוזרות בכל רחבי העולם.

הנה כמה עצות למה צריך ולא צריך לעשות על מנת להפוך את חוויית הצילום שלך לכייפית ומספקת יותר:

תרגישי בנוח- למרות שמומלץ לעשות צילומי הריון בשבועות האחרונים שלפני הלידה (החל מהשבוע השלושים ועד לשבוע ה- 35 ואפילו צפונה...), ברור שככל שמתקדמים עם ההריון כך המצב הופך להיות פחות ופחות נוח עבורך. זה הזמן להתחיל להקשיב לגוף שלך ללמוד מה הפוזיציות שנוחות לך יותר מאחרות ולחלוק את המידע עם הצלמת שלך. לדוגמא אם באופן קבוע יש לך התכווצויות ברגליים כאשר את יושבת או שוכבת לאורך זמן, וודאי כי הצלמת יודעת שאת צריכה לשנות את התנוחה בתדירות גבוהה. אם כואב או לא נוח לך- התמונות ישקפו זאת וחבל.

תרגישי יפה- אם את מתכוונת להשקיע בצילומי הריון, אפילו אם מדובר בצילומים מתוצרת ביתית, את צריכה להרגיש יפה כשאת נכנסת אליהם. לכן התכונני לצילומים, סדרי את שיערך בצורה האהובה עלייך, אפילו אם צריך להשקיע בפן! התאפרי והביאי איתך מייק אפ לכל מקרה שלא יהיה ומומלץ אפילו להשקיע בציפורניים, אם הציפורניים שלך יהיו מטופחות, יראו את זה בתמונות (כן, רואים את זה...) וזה יוסיף לתחושה המושקעת בתמונות ולהרגשה הטובה שלך.

שתפי את צלמת ההריון- אם יש לך רעיונות לתנוחות מסוימות, אביזרים, בגדים או סטים, שתפי את הצלמת שלך. על הצלמת להיות פתוחה לנסות דברים חדשים ובאופן זה גם את תיהני יותר ותרגישי יותר טוב מכיוון שתדעי שאת תורמת באופן פעיל ליצירת הזיכרון היפה הזה, וזהו ערך מוסף גדול מאוד.

אביזרים- השתמשי באביזרים שווים. ממש כיף להשתמש באביזרים בצילומי הריון. פרחים, תכשיטים, קשתות לשיער ועוד מבחר אינסופי של דברים. וודאי כי לצלמת מלאי של אביזרים ותכשיטים ואם את רוצה להעשיר את הצילומים, תביאי גם אביזרים אהובים שלך, זה יסייע ליצור ערך מוסף חיובי. בכל מקרה, חשוב לוודא שלא משתמשים ביותר מדי אביזרים בכל סט על מנת שלא להאפיל עלייך ועל בטנך מכיוון שאלו המוקדים העיקריים של הצילום.

צילומי חוץ- אם החלטת לעשות צילומי חוץ, וודאי כי את מצטלמת בזמן הטוב ביותר של היום (שעות הדמדומים, לקראת השקיעה). כמו כן עלייך לוודא עם הצלמת שיש לה את האביזרים המתאימים לצילומי חוץ (לדוגמא רפלקטור נייד) כי בד"כ להשתמש במצלמה בלבד ללא כל ציוד עזר לא מספיק על מנת ליצור תמונות איכותיות.

ולבסוף, תיהני! את נמצאת בתקופה באמת מיוחדת בחייך, גם אם מדובר בילד השני, השלישי או העשירי שלך...תיהני מהרגע. עשי צילום הריון אומנותי עם האנשים שאת אוהבת ורוצה שיחלקו איתך את הרגע ויהיו חלק מהזיכרון- חברים, ילדים, בעלך וכל אחד אחר שחשוב לך. אל תפחדי להתנסות ולנסות דברים חדשים, זה ישתלם לך כשתראי את התמונות... ולסיום- בחרי את הצלמת שלך בתבונה וסמכי עליה, אחרי הכל, היא זו שמספרת את הסיפור שלך דרך העדשה.

בהצלחה


אודות מחבר המאמר

שמרית אסף

צילום הריון ומשפחה

התחלות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.