אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אנדרואיד מול איפון

 

Iphone מול Android, מה כדאי לרכוש?

היום שרוצים לקנות טלפון חדש האפשרות שלנו היא בבחירת טלפון חכם, לטלפון זה יש 2 מערכות הפעלה - Iphone של Apple ו Android של Google, אני באופן אישי מעדיף את טלפון הAndroid של חברת Google על Iphone של חברת Apple, השאלה היא למה.

 

טוב, נבצע השוואות פשוטות בין מערכות אלה.

 

Iphone - מערכת ההפעלה של חברת Apple נוצרה אך ורק להריץ את מערכת ההפעלה של Apple, מה שאומר שמי שרוצה לקנות טלפון עם מערכת הפעלה של Apple מוגבל לדגמים ( דגם אחד) של חברת Apple.

הAndroid - מערכת הפעלה שיכולה ועובדת על מספר רב של טלפונים כלומר מי שמעוניין בטלפון עם מערכת הפעלה Android יכול לבחור ממספר רב של מכשירים ממספר חברות שונות (מוטורולה HTC סמסונג וכד').

קשה שלא לשים לב לקונספט המתמשך של חברת Apple שהתחיל בפיתוח מערכת הפעלה למחשבים שמותאם רק לחומרה שהם קבעו וממשיכים בקו זה גם בטלפון החכמים.

Iphone -  מערכת סגורה, כלומר לא ניתן לבצע שינוים מעבר לשינויים קוסמטיים שלמעשה לא נותנים כלום.

 

Android - מערכת פתוחה שנותנת את האפשרות לבצעה שינויים ופעולות משמעותיים למשתמש, הנה מספר דוגמאות.

 

 

 

 

לסיכום, אי אפשר לקחת מIphone את פריצת הדרך שהם ביצעו בטלפונים הסלולרים החכמים, אבל אם אתה לא מעוניין להישאר מאחור מבחינה טכנולוגית ואתה מעוניין להנות ממכשיר שלמעשה יכול לשמש גם כמחשב אישי שלך, אני ממליץ בחום לקנות מכשיר מבוסס Android.

 


אודות מחבר המאמר

קנו טלפון עם מערכת אנדרואיד ותורידו עשרות אלפי אפליקציות

Android Apps

Android Market Apps

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.