אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רוצה לעשות כסף מעסקי אירוח אתרים? קנה חבילת ריסלר

אם אתה מתעסק בנושא קידום אתרים ומבין את תחום אירוח האתרים, כדאי שתכיר את המושג ריסלר, או באנגלית- reseller.

מהו ריסלר?

 ריסלר מתייחס אל חבילת אחסון, אשר נותנת שליטה גדולה יותר מחבילת אירוח רגילה שאפשר לקנות באינטרנט. ריסלר מתאים בעיקר לאנשים שיש להם יותר מאתר אחד, או מספר דומיינים. אם קניתם חבילות ריסלר, ברוב המקרים רכשתם חבילה בגודל של מספר גי'גה, מה שיקנה לכם שטח אירוח גדול בעלות נמוכה יחסית. באפשרותכם להתחיל לעסוק באחסון אתרים, ולהציע לבעלי אתרים לארח אצלכם את האתרים שלהם, כמובן שתוכלו לגבות מאלו תשלום בעבור זה.מי שרוצה לחלק את האחסון שברשותו לכמה אתרים או כמה חשבונות, יוכל לעשות זאת כאשר יקנה חבילת ריסלר, וזהו דבר שאינו מתאפשר בחשבון רגיל. ניתן לארח את האתר האישי, וגם למכור חשבונות לאחרים, שרוצים לאחסן אצלו אתרים.

 במרבית המקרים מדובר בריסלר בשרת שיתופי- משאבי השרת נחלקים עם מספר משתמשים נוספים, ולכן יש להגדיר שכל אחד עובד בנפח שהוקצה לו, ולא מעבר.  קיימות חבילות והצעות שונות לקניית ריסלר. קיימות חבילות שמותאמות לשרתי לינוקס, לשרתי ווינדוס, לשרתים וירטואליים ועוד. חברות האחסון שמציעות שירותי ריסלר, נותנות למפתחי אתרים או אנשי רשתות את האופציה להציע גם תחזוקה של אתרי אינטרנט ללקוחות. כך גם מקדמי אתרים יכולים להציע שירותי אירוח אתרים, אין בהכרח חובה ברכישה של ריסלר בנפח עצום, ישנן התאמות לפי צורך. חבילות הריסלר ברוב המקרים מוצעות במחירים הגיוניים, במבצעים וכוללות לרוב שירות טיפים וייעוץ בנוגע לניהול של כמה אתרים בשרת אחד- מידע מקיף כיצד לעשות זאת ואיך לתפעל עסק. בימינו, כשקידום אתרים זמין יותר, מקדמי אתרים מעוניינים לתת שירות מקיף בתחומים רבים. אם אשתקד חיפשו אדם אחד היום מחפשים איש מקצוע שונה לכל תחום- מעצב אתר, מפתח אתר, מנהל אתר ומקדם אתר, עדיין כיום יצליח האדם אשר ימלא משימות אלו בהצלחה ובכל פעם יחבוש כובע שונה. ככל שהאדם הזה, יוכל להציע יותר מאלו וברמה גבוהה יותר, כך הוא ירוויח יותר. זה קשה, אבל אפשרי בעיקר כשמדובר ביותר מאדם אחד וישנה התמחות למשל בחברה קטנה. וכך קורה שקידום אתר לדוגמא הולך יד ביד עם אירוח אתר, והיות שמדובר ברוב המקרים על עסקים קטנים יחסית, ואין צורך שמקדם האתרים יהיה  בעליו היחיד של נפח אחסון עצום, תכניות ריסלר שמציעות החברות המוכרות הן אידיאליות ומתאימות פעמים רבות.


אודות מחבר המאמר

 Raid.co.il - אחסון אתרים מקצועי ומאובטח במחירים משתלמים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.