אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח הגדלת חזה והשינוי שלאחריו

השד הנשי הינו בעצם אחד החלקים היותר משמעותיים וחשובים לאישה מבחינה חזותית, אסתטית ומינית, הוא בעצם משמש מוקד עניין ומשיכה המעניק חשיבות גדולה מאוד בכל נישת ניתוח פלסטי ונישת הגדלת חזה או הקטנת חזה.

 

אם כן הגדלת חזה זה סוג של ניתוח שנועד להגדיל חזה לאישה עם חזה קטן או נשים שרוצות להגדיל ולשפר את מראה החזה לאחר לידה או ירידה במשקל.

ניתוח פלסטי מסוג הגדלת חזה הוא בעצם אחד הנפוצים במסגרת כירורגיה פלסטית ומדי שנה ניתן לצפות באלפי נשים מבצעות ניתוח זה שנחשב לבטוח, אמין ומעניק תוצאות טובות ומשביעות רצון כאשר תלוי בהחלט מי הוא מנתח פלסטי אשר מבצע הגדלת חזה או הקטנת חזה במסגרת ניתוח פלסטי זה שהינו בעצם פעילות או התערבות כירורגית לכל דבר ולכן חשובה תשומת הלב בנקודה המוזכרת לעיל.

 

השינוי שחל בנשים לאחר ניתוח הגדלת חזה הוא מהותי ביותר ומעניק להן בחזרה את הנשיות שאבדה או את הנשיות שהייתה חסרה להן מאז ומתמיד מה שמגדיל ואף משפר את הביטחון העצמי לרבות שינוי ניכר בדימוי גופן.

 

ניתוח פלסטי  להגדלת החזה נעשה על ידי החדרת סיליקון לחלל אשר נוצר על ידי מנתח פלסטי מתחת לשד. מיקום הכיס או החלל מתחת לשד או מתחת לשריר נקבעים כאשר במהלך הפגישה הקודמת לניתוח עם הרופא כל מטופלת מדברת על העדפותיה ועל מבנה גופה.

 

ניתוח פלסטי באמצעות מנתח פלסטי לצורך הגדלת חזה מתבצע בהרדמה כללית קלה וקצרה, מתחיל בחתך באורך שלושה או ארבעה סנטימטר בקפל אשר קיים מתחת לשד. מתחת לשריר החזה, בגודל מתאים על מנת להחדיר לתוכו שתל של סיליקון.

 

אם כן לאחר שממקמים את השתלים בצורה כמה שניתן סימטרית שתואמת לגוף או למבנהו תופרים את הפצע בתפרים שהם בלתי נראים והמנותחת תתעורר אל תוך חזייה בלי תחבושות. אם המצב של המנותחת טוב יש מצב כי תשוחרר אף באותו יום.

 

מהלך החלמה הינו שבוע עד עשרה ימים כאשר יורגשו לחצים באזור החזה לרבות גודש ובצקת ממש כמו בלאחר לידה דבר שמתרחש בעקבות הצטברות נוזלים אם כי בהדרגה והמשך החלמה השדיים יקבלו את צורת הגוף ויתרגלו וישנו את מגעם ואת התחושה הכללית.  

ניתוח הגדלת חזה הוא בעצם ניתוח נפוץ, מוצלח ופשוט אשר גורם לשביעות רצון מרובה, ושיפור משמעותי במבנה השדיים ובדימוי הגוף של המטופלת. אין כמובן תחליף לפגישה אישית וייעוץ לגבי כל מי שחפצה בניתוח זה, וכל הנושאים יוסברו בפגישת הייעוץ. למטופלת תהיה אפשרות לשאול כל שאלה רלוונטית לנושא, והיא תיענה בהתאם


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.