אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אינטרנט רימון

כניסתה של 'אינטרנט רימון' לשוק ספקי האינטרנט בישראל לפני שנתיים חוללה מהפיכה בתחום האינטרנט בישראל. כל חברות האינטרנט מיהרו לשלוף מהמדף פתרונות שינסו לעמוד בסטנדרט החדש שקבעה החברה – שירות ניהול תוכן ואנטי-ספאם כחלק אינטגראלי ומובנה מחבילת הגלישה הבסיסית. 'אינטרנט רימון' הצהירה מיד עם הקמתה כי בכוונתה להוביל את התחום, והבטיחה ללקוחותיה כי תעמוד בחזית הפיתוח בתחום ביטחון הגלישה באינטרנט ומתן פתרונות לניהול תוכן. .

מעל 20,000 גולשים שנהנים כבר היום משירותי 'אינטרנט רימון', הפכו את החברה לחברה בעלת שם עולמי בתחום ניהול התוכן באינטרנט. הניסיון המצטבר משירות לקוחות אלה, נתנו לחברה את הכלים והידע שהביאו להשקת 'רימון 2' – מערכת ניהול התוכן החדשה של החברה שהיא למעשה מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם. מנכ"ל החברה, מר קובי הקר, מסביר את היתרונות של המערכת החדשה: "באמצעות טכנולוגיה ייחודית אנו מאפשרים ללקוח לאחוז את החבל משני קצותיו: גלישה בכל רחבי הרשת – באתרים הדינאמיים, במנועי החיפוש ובאתרי הוידאו - תוך ביטחון מקסימלי מפני חשיפה לתכנים לא ראויים. המערכת החדשה רק מחזקת את יתרונותינו הגדולים ומאפשרת לנו לתת ללקוח ליהנות מגלישה מהירה יותר ובטוחה יותר תוך מתן הגנות חזקות שלא באות לידי ביטוי בהפרעה לחוויית הגלישה".

בנוסף לפיתוח רימון 2 הקימה החברה חוות שרתים חדשה ומתקדמת המאפשרת לחברה, בין היתר, להגדיל את סל המוצרים של החברה. כעת מאפשרת החברה ללקוחות עסקיים ומוסדיים, המבקשים אבטחה רחבה יותר על תכני הרשת שלהם ושל גולשיהם, ליהנות גם משירותי אחסון שרתים ואתרים. 'אינטרנט רימון' הפועלת בישראל כספקית אינטרנט בעלת רישיון משרד התקשורת, מציעה לגולשיה שירות ייחודי של 'ניהול תוכן' לפי בקשת הלקוח וברמות שונות, ובאמצעות טכנולוגיה ייחודית היא מאפשרת ללקוח לגלוש וליהנות מכל רשת האינטרנט – ללא חשיפה לפורנוגרפיה ואלימות. לקוחות החברה יכולים לבחור לחסום תכנים נוספים ברשת, כגון שיתוף קבצים, תוכנות מסרים מיידיות ויישומים נוספים – ובכך נותנת החברה פתרון ייחודי לכל מי שחפץ שילדיו לא יגיעו לאתרי פורנוגרפיה תוך גלישה תמימה ובלתי מכוונת. החברה מתחייבת בפני לקוחותיה להמשיך כחברה דינאמית ומתפתחת לעמוד בקדמת החזית הטכנולוגית בתחום, ולתת פתרונות און-ליין בקצב שמציב בפנינו עולם האינטרנט המהיר.


אודות מחבר המאמר

http://rimon.thelenseye.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.