אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בלאס וגאס - להצליח ולכייף

עבודה בלאס וגאס היא הבטחה לתקופה שתזכר לתמיד. אבל לאס וגאס היא לא רק הזדמנות לחיות את החיים הטובים אלא גם מדובר על רווח נאה של כסף ואינסוף אפשרויות להשיג אותו. איפה זה קורה? כמובן, בלאס וגאס, וכמעט בכל מקום בעיר – כולם שם מפזרים כסף ולכן צריך להזהר לא להיות בזבזנים יותר מדי. מצד שני, מי שחי מכסף של אחרים, למשל מי שעובד במכירות או במשרה שקשורה לתיירות, בעיקר נהנה מהאווירה הפזרנית והיד הקלה על הארנק. לא קשה למצוא עבודה בלאס וגאס, במיוחד בתחומים האלה, ויש לא מעט חברות שמלמדות את העובדים כל מה שהם נדרשים לדעת כדי להצליח בעבודה ואפילו להתקדם בה. אז איזה דברים צריך וכדאי לדעת על לאס וגאס שיעזרו לכם למצוא ולהחזיק עבודה בלאס וגאס?

 

עבודה בלאס וגאס ושימוש בשפת גוף

מי שעובד במכירות, צריך לתרגל ארסנל שלם של נשקים שבהם הוא יוכל להשתמש. מלבד הטריקים והטכניקות שכל מקום עבודה פיתח לעצמו וכל חברה מלמדת את העובדים שלה, יש כמה דברים שתמיד עובדים. עבודה בלאס וגאס בתור מוכר או מוכרת נראית אחרת בעיני מי שיודע דבר או שניים על שפת גוף – לא כדי לדעת מתי הלקוח עומד לקנות ומתי לא, אלא כדי לגרום למכירה לקרות. איך עושים את זה? יש כמה כללים שכדאי לזכור. למשל: הרבה אנשים נוטים להראות התנגדות על ידי שילוב הידיים על החזה, וכשאנשים עושים את התנועה הזו הם לרוב מסתגרים יותר ויותר בדעתם. טכניקה מקובלת שבה משתמשים מוכרים היא לגרום לאנשים לפתוח את הידיים כדי להוריד התנגדויות. עבודה בלאס וגאס יכולה להיות רווחית מאוד אבל אין ספק שמדובר במקום די תחרותי, כך שכל מידע או יכולת שבאים איתה מהבית מהווים יתרון. דרך אחת לגרום ללקוחות 'להיפתח' לעיסקה ולקנייה היא פשוט לתת להם להחזיק את החפץ שמעוניינים למכור להם תוך כדי עבודה בלאס וגאס. דרכים אחרות הן להעסיק את הידיים שלהם – על ידי בקשה להחזיק עבורכם משהו, או כל תירוץ אחר שיגרום להם להפסיק לשלב ידיים ויפסיק את מנטרת ההתנגדות שרצה אצלהם בראש.  דבר נוסף שמקובל מאוד בקרב מוכרים בכלל הוא לכוון לשאלות שהתשובה עליהן היא 'כן'. אותו העיקרון עובד גם כאן – עבודה בלאס וגאס  כמו במקומות אחרים היא עבודה עם אנשים, ולהוציא מאנשים תגובה חיובית, למשל לגרום להם להגיד את המילה 'כן', גורם לקשר של אמון מיידי בראש. זה מאפשר למכור להם יותר בקלות – ובעצם לתת להם כל שירות אחר, הרבה יותר בקלות.

 

עבודה בלאס וגאס – איך מצליחים בעבודה

עבודה בלאס וגאס יכולה להיות קשה, אבל כמעט כל מי שעובד בעיר הזו מנצל את הזמן כדי ליהנות, להתנסות, לחוות דברים חדשים ולעשות הרבה כיף. זה אחד מסודות ההצלחה – היכולת לשלב ספונטניות עם מיקוד על המטרה, בילויים ועסקים, רצינות ואחריות ביחד עם חוויות משחררות. קל מאוד להגיע למצב כזה, במיוחד אם עובדים בעבודה רווחית ומפנקת שכוללת גם בונוסים, רכב, והפתעות מצד הבוסים. לאס וגאס היא לונה פארק למבוגרים וקשה מאוד לא ליהנות בה – כל יום יש מקום חדש לבדוק, אטרקציה שעוד מחכה והמון הזדמנויות ואפשרויות בכל פינה. באווירה כזאת, כשהכל אפשרי ומה שלא בא בקלות היום יבוא בקלות מחר, קשה מאוד לחשוב על עבודה בתור עבודה – ובאמת, עבודה בלאס וגאס היא סוג של בילוי מתמשך.


אודות מחבר המאמר

אתר MAKA - המוביל בתחום עבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.