אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכישת טבעות אירוסין מול טבעות נישואין

קניית טבעות אירוסין או טבעות נישואין היא צעד חשוב, שכן סביר להניח שהן ילוו אתכם לכל שארית חייכם. הן גם נחשבות לשריד המשמעותי ביותר מהנישואין שלכם, שיזכיר לכם תמיד את המחויבות והאהבה שאתם רוכשים אחד לשני. מסיבות אלו, חשוב שתעשו את הבחירה הנכונה ותרכשו טבעות באיכות גבוהה ובעיצוב על-זמני.

טיפים לרכישת טבעות אירוסין

לעומת טבעות נישואין, בקניית טבעות אירוסין ישנו סיכון רב יותר, שכן אתם למעשה מנסים לקלוע לטעמה של בת הזוג שלכם. מסיבה זו, ייתכן שתעדיפו למנוע טעויות ולהציע נישואין ללא טבעת, כך שלאחר ההצעה תלכו יחד עם בת הזוג לבחור את הטבעת שהכי מתאימה לטעמה ולאישיות שלה.

אם אתם בוחרים בכל זאת לקנות את הטבעת מראש, אנו ממליצים להיצמד אל חברה טובה או קרובת משפחה של בת הזוג, שמכירות את טעמה ויעזרו למנוע את אפשרות ההחלפה  של הטבעת מאוחר יותר. אפשרות נוספת היא לבחון את סגנון התכשיטים של בת הזוג ולבחור מתוך מגוון טבעות אירוסין את זו שהכי קרובה לטעמה.

החוקיות של טבעות נישואין

לפי המסורת היהודית, על טבעות נישואין להיות פשוטות יחסית כשהן עשויות מחומר אחד בלבד וחלקן הפנימי ממקשה אחת. על פניו, זה יכול לתת תחושה שאתם מוגבלים מאוד בבחירת הטבעת אך למעשה גם כאן המגוון רחב מאוד.

תוכלו למשל לבחור בין טבעות נישואין העשויות מזהב, מפלטינה ומחומרים נוספים. בנוסף, ישנה גם האפשרות לבחור בטבעת דקה, עבה, שמורכבת ממספר טבעות או בין ריקועים שונים. אם תרצו, תוכלו גם לבחור לקדש זה את זו עם טבעות פשוטות יחסית ולהוסיף להן אחר כך אלמנטים עיצוביים לפי ראות עינכם וטעמכם האישי.

חומרים נפוצים מהם עשויות טבעות אירוסין ונישואים

המתכת החזקה ביותר בשימוש בטבעות נישואין היא פלטינה. משום כך, רבים בוחרים בה כסמל לנצחיות וחוזק הזוגיות. זוהי מתכת שאינה יכולה לעורר תגובה אלרגית של העור ולכן הפופולאריות שלה גדולה. זהב לבן הוא בחירה טובה אם אתם מעדיפים מראה בהיר ולא מוזהב. היתרון שלו הוא שבמחיר זול יותר מטבעת בעלת מראה דומה עשויה פלטינה.

זהב צהוב הוא החומר ממנו עשויות טבעות אירוסין או טבעות נישואין באופן מסורתי וכמעט עבור כל אחד. הוא מסמל עבור רבים חום ואהבה. כדאי לדעת שהזהב מגיע במגוון איכויות שונות שנמדדות בקראט.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.