אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח הצרת היקפים ואזוריו

ניתוח הצרת היקפים הוא ניתוח פופולארי שמטפל במצבורי שומן ממוקדים, לא גדולים ולא קטנים מדי, שמונעים מהגוף להיראות חטוב. כמעט תמיד לא מדובר בניתוח אחד ויחיד אלא במגוון של אפשרויות הצרת היקפים. מה שמכריע איזו אפשרות היא הטובה ביותר עבור אדם מסוים, זו השאלה היכן בגוף רוצים להצר היקפים, כמה היקף מעוניינים להסיר (כלומר לאיזה מספר, בסנטימטרים או במידת בגדים, רוצים להגיע) ועוד שיקולים ששוקל גם הרופא. למעשה ניתן להצר היקפים כמעט מכל אזור בגוף, כשמה שקובע זה השיטה שבה משתמשים – יש שיטות שמתאימות למתניים, לירכיים, לסנטר, לישבן, לברכיים, לזרועות – ולכל איבר אחר. בהמשך ניתן לקרוא פירוט על אזורי הגוף השונים, הטכניקות המומלצות והאם ניתן לבצע בהם ניתוח הצרת היקפים.

 

ניתוח הצרת היקפים – חלק גוף עליון

חלק הגוף העליון קשה להסתרה יותר מחלק הגוף התחתון, שבעיקר אצל נשים ניתן לכסות אותו בעזרת שמלות וחצאיות מתנפנפות ורחבות. האפשרויות שעומדות בפני מי שמעוניין או מעוניינת לעבור ניתוח הצרת היקפים בחלק הגוף העליון הן רבות – אפשר להצר היקפים מהזרועות על ידי שאיבה והמסת שומן, בטכנולוגיות רטט, בשאיבה מסורתית, בעזרת גלי קול למיניהם ובשיטות נוספות – תלוי מה ההיקף הנוכחי ומה ההיקפים אליהם מעוניינים להגיע. גם במותניים אפשר לבצע הצרת היקפים – והתוצאות נראות מלפנים, כשהמותן הופכת צרה יותר (פופולרי בעיקר בקרב נשים) וגם מהצד. אפשר להשלים ניתוח הצרת היקפים שמיועד לאזור המותניים בעזרת טיפול ממוקד לאזור הבטן, מה שמבטיח שתוצאות יפות יהיו גם במבט מהצד – הבטן תהיה שטוחה וצעירה יותר. שלושת אלו הם האזורים שבהם קיים הביקוש גדול ביותר לניתוח.

 

ניתוח הצרת היקפים – גוף תחתון

למרות האמור למעלה, עדיין יש נשים רבות בעולם ובישראל בפרט שסובלות מהשמנה ממוקדת באזור הירכיים, הישבן, הרגליים או ממצבורי שומן בברכיים ובאיברים אחרים ששייכים לחלק הגוף התחתון. כדי לטפל בהם, ניתוח הצרת היקפים נעשה בטכניקות דומות לאלו של חלק גוף עליון: שאיבה מסורתית, שאיבות בטכנולוגיות לא פולשניות, המסות, מכשירי חיטוב שמבוססים על תדרים או אנרגיות אור, וכן הלאה. ניתן גם לשלב שיטות כדי להגיע לתוצאות מירביות. בנוסף, אזורים כמו ישבן אפשר לחטב גם בעזרת עיצוב מחדש – ניתוח הצרת היקפים לבדו לא תמיד נותן באזורים כאלו שצריכים להיות מוצקים ומלאים במידה, את התוצאות הרצויות מבלי פעולה אחרת או משלימה כגון הרמה או מילוי. ירכיים בדרך כלל לא דורשות פעולות כאלו, וניתוחי הצרה מספקים בהן תוצאות מצוינות.

 

ניתוח הצרת היקפים והליכים משלימים

ניתוח הצרת היקפים יכול לכלול יתרונות כגון עיצוב ומיצוק העור, הקטנת צלוליט, וחידוש תאי עור. בהתאם לטכניקה הנבחרת, ניתן ליהנות מהיתרונות האלה או לא – יש שיטות רבות שנבדקו והן משווקות לא רק כשיטות להצרת היקפים אלא גם כמכשירים וטיפולים שמיועדים למצק את העור, לשפר את מראה העור ולטפל במראה תפוזי ולא אחיד של עור מבוגר או כזה שעבר טראומה כלשהי. במקביל ניתן לעבור ניתוח הצרה באופן בלעדי, כזה שלא משלב יתרונות אחרים. השיקולים לכאן או לכאן קשורים בעיקר להמלצות הרופא, לשיקול כלכלי ולשאלה מהי הבעיה העיקרית – כמות השומן העודף, איכות העור, הצורה שבה השומן נאגר באזור הבעייתי או שילוב של כל אלה. לרוב התייעצות עם רופא מומחה נותנת תשובה מספקת לשאלה איזה ניתוח הצרת היקפים הכי מומלץ.


אודות מחבר המאמר

פורטל אסתטיקה - מומחה בתחום ניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.