אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרבה פרטים ושלבים בהסכם גירושים

גירושים הינם תהליך מאוד ארוך אשר כולל מרכיבים רבים אשר את כולם צריך להבין לפני שחותמים עליהם. בכדי להבין את כל המסמכים ואת כל הפרטים של התהליך של גירושים מומלץ מאוד לקחת מתחילת התהליך ועד סופו עורך דין מומחה לענייני גירושים.

עורך דין מומחה הוא האדם אשר ייעץ, יכוון ויבנה אסטרטגיות בשבילך בכדי לנסות ולהשיג את התנאים הכי טובים בכדי לסיים את התהליך של גירושים בכך שאתה תרוויח כמה שיותר וכמה שיותר מהר.

תשלום דמי מזונות ילדים, הסכם ממון, חלוקת רכוש, משמורת ועוד מרכיבים רבים הינם חלק מהתהליך של גירושים ובכל אחד מן המרכיבים הללו צריך לשבת עם הצד השני ולהגיע להסכם חתום.

מזונות ילידם הינו הסכם אשר קבוע בחוק אך עדיין יש צורך בפגישות עם הצד השני בכדי להגיע להסכמה לגבי הסכום אותו ישלם האב בתור דמי מזונות ילדים. סכום דמי מזונות ילדים צריך להיות מועבר כל חודש בתאריך אשר נקבע מראש והוא מועבר מחשבון הבנק של האב אל חשבון הבנק של האם בכדי לספק כל צורך כלכלי של הילדים המשותפים אשר הם התרגלו אליו עד עכשיו.

 דמי מזונות ילדים משלמים על חינוך, קורת גג, צרכים רפואיים, אוכל ושתייה, הלבשה והנעלה ועוד וכל שאר הצרכים, כמו לדוגמא: העשרה לימודית, פעילויות חברתיות, מתנות, טיולים, חוגים, צרכים רפואיים נוספים ועוד ישולמו על ידי שני ההורים. מבחינת הסכם ממון. הסכם ממון הינו הסכם אשר חותמים עליו לפני הנישואים או בזמן הנישואים.

הסכם ממון קשור לתהליך של גירושים משום שהוא מופעל רק כאשר בני הזוג מחליטים להתגרש. בעת חתימה על הסכם ממון בעצם חותמים על מה יקרה מבחינה כלכלית אם וכאשר בני הזוג יחליטו להתגרש מבחינת חלוקת הון קיים וצפי של הון עתידי.

עורכי הדין בעצם מנסים לתת חיזוי כלכלי בעת הרכבת הסכם ממון וכך יכולים לכתוב כיצד תתבצע החלוקה של ההון במקרה ובני הזוג יחליטו על גירושים. ההסכם קיים בכדי להגן על שני הצדדים ולתת להם מה שמגיע להם מבחינה כלכלית ולכן מומלץ להכין אותו בטרם עת.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.