אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שלבים בדרך אל החופה: צילום אירועים

כשאתם מחפשים באינטרנט צילום אירועים או אטרקציות לאירועים, עולה לכם רשימה אינסופית של ספקים. אבל כמו שלא התפשרתם בבחירת בן או בת הזוג בדרך אל החופה, אין סיבה שתתפשרו בבחירת בעלי המקצוע שילוו אתכם ביום הכי מרגש בחייכם.

איזה סגנון צילום אירועים מתאים לכם?

לכל צלם יש סגנון משלו: שמרני, נוסטלגי, רומנטי, 'משוגע', בשחור לבן או בצבעים. חשוב שתבחרו צלם שיזרום עם הרצונות שלכם וגם יתרום רעיונות ייחודיים משלו. אחרי הכל, התמונות היפהפיות מצילומי החוץ שלפני החתונה מעטרות קירות בתים רבים. על רקע השדה הפתוח, בכביש הסואן, ביפו העתיקה, בחוף הים, בלונה פארק - הכל הולך.

מי ימליץ לי על חברת צילום אירועים?

כל מי שאתם סומכים עליו: חברים, מכרים, קרובים- העיקר שמדובר בהמלצות עדכניות ובהמלצה על צלם מסוים, שכן באותה חברה עובדים לעיתים מספר צלמים. נסו ללקט כמה שיותר מידע על הצלם, וחפשו המלצות עליו באינטרנט.

אל תתביישו גם לבקש מספר טלפון של זוג שהתנסה בעבודה עימו. עיינו היטב בתיק העבודות של הצלם, אם הוא מוסיף נדבך של אטרקציות לאירועים אותם הוא מצלם והאם הכל נראה כמו שתמיד רציתם.

סכמו על חבילת צילום אירועים כוללת מראש

יש צלמים שמחיר הבסיס שלהם כולל דיסק עם 300 תמונות ושני עותקי די.וי.די ויש הכוללים במחיר 1,000 תמונות, 20 הגדלות, אלבומים מעוצבים וכמה תקליטורים ערוכים. לכן אל תתפתו ללכת על הזול ביותר, אלא בדקו היטב מה כוללת החבילה.

הקפידו שכל מה שסיכמתם מראש יהיה כתוב בחוזה, כולל מתי יסופקו לכם החומרים. שלא תמצאו את עצמכם ארבעה חודשים אחרי החתונה מחכים לסרט הערוך – יש הרבה מאוד זוגות שנמצאים במצב הזה עד היום.

אטרקציות לאירועים – חגיגה לבאים

דאגתם לצלמים ושיהיה טעים? חשוב שיהיה גם נעים: בררו על חברות אטרקציות לאירועים שיעשו את האירוע לא רק שמח אלא גם מרתק, כזה שידברו עליו הרבה זמן. זיקוקים, בלונים, הפרחת יונים, בובות ענק, רקדניות – רק תבחרו.

התאימו את האטרקציות לאופי הקהל

בניגוד לבחירת חברת צילום אירועים, שצריכה להתאים אישית לכם, כאשר אתם בוחרים חברת אטרקציות לאירועים - חשבו קודם כל על האורחים שלכם. אל תשכחו: האטרקציות הם בשבילם ולא בשבילכם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.