אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפקת אירועי חברה לעובדים

בין אם מדובר בעסק קטן או גדול, הצלחת החברה תלויה בראש ובראשונה בעובדי החברה, החל מהנער שמחלק את הדואר ועד ראש מחלקת הפיתוח. אחת הדרכים העיקריות להבהיר את חשיבות העובדים לחברה ובאותו זמן להוציא אותם קצת מהשיגרה היומיומית היא הפקת אירועי חברה לעובדים.

מגוון האפשרויות להפקת אירועי חברה הינו עצום וניתן להתאמה עבור כמעט כל תקציב - הכל תלוי בדמיון ובכישרון של יוצרי האירוע. הנה כמה דוגמאות לאירועי חברה שניתן להפיק עבור העובדים שלך, ממש על קצה המזלג:

אירועי חברה בתקציבים נמוכים

יום הולדת לעובדים

מה צריך להפקת אירועי חברה בימי הולדת: *מתנה (בדרך כלל נקנית ע"י גביית סכום סמלי מכלל העובדים בחברה), *בלונים (או בצבעי החברה, או בשלל צבעים, עדיף מנופחים בהליום), *תזכורת ביומן.אין דבר יותר משמח מאשר לעצור את הכל באמצע יום העבודה ולהגיע אל תחנת העבודה של "ילד היומולדת" בהפתעה או בצורה מתוכננת עם כלל עובדי החברה, הבלונים, העוגה וכמובן המתנה ולפצוח במחרוזת של שירי יום הולדת.

אירועי חברה בחגים

חג החנוכה - מה צריך להפקת האירוע: חנוכייה, נרות, מצית, כמות מספקת של סופגניות (מספר העובדים+50%), שליחת תזכורות במייל הפנימי על שעת הדלקת הנרות, מחרוזת שירים ומשחקים הקשורים לחג ועוד.

זה מאוד פשוט, מאגדים את כל עובדי החברה סביב החנוכייה, מברכים על הדלקת נר החנוכה ומתחילים לעשות שמח במשך מספר דקות בין אם על ידי שירים או על ידי משחקים והפעלות שונות הקשורות לחג.

אירועי חברה בתקציבים גבוהים

ימי גיבוש ברחבי הארץ

בין אם שייט קיאקים בירדן, סקי ומלחמת שלג בהר החרמון, פיינטבול או מסלולי רכיבה על אופניים, המכנה המשותף באירועי חברה מסוג זה הוא גיבוש עובדי החברה כגוף אחד, כקולקליב. ניתן לקיים טיולי גיבוש בני מספר שעות או בני מספר ימים עם לינה בשטח או בית הארחה.

בארגון אירועי חברה כגון ימי גיבוש יש לדאוג לנושאים הבאים: הזמנת מקומות מראש, אריזת אוכל ושתייה או תאום עם המקום לאספקת שירותי קטרינג, אוטובוס ממוזג, מדריך, עזרה ראשונה ועוד.

אירוע העובדים המצטיינים של השנה

בכל חברה גדולה יש עשרות אם לא מאות אנשים המניעים אותה מדי שנה, דואגים לשמור עליה מעל פני המים ולשגשוגה. אירועי חברה מסוג זה נועד להאדיר את ההשגים הללו ואת האנשים שבאמת עשו מעל ומעבר למען הצלחת החברה בין אם במישור האישי או במישור העסקי.

אירועי חברה בסדר גודל זה לרוב מתקיימים באולמות או גני אירועים, מכאן שיש לדאוג למקום, לקטרינג, למנחה שינחה את הטקס, אומן או להקה לחלק האומנותי (נועד בעיקר למנוע מאנשים לעזוב מוקדם) ועוד שלל פרטים קטנים.

נשמע מסובך? הזמן מפיק אירועי חברה!

הפקת אירועים הוא מקצוע שהלך ותפס תאוצה בשנים האחרונות ומתחלק לשתי קטיגוריות עיקריות: הפקת אירועים פרטיים (חתונות, בר מצוות, בריתות וכד') והפקת אירועים עסקיים (השקת חברה או מוצר, כנסים מקצועיים, טיולי גיבוש לעובדים ועוד).

בהפקת כל אירוע, בין אם מדובר באירוע פרטי או עסקי, עשויים להיות מעורבים אנשי מקצוע וספקים רבים. לכולם דרישות וצרכים משלהם. במקום שתאלץ לדבר ולתאם עם כל אחד בנפרד, שלא לדבר על לחפש את אנשי המקצוע המתאימים לאירוע שלך, אתה מפנה את שאלותיך ודרישותיך לאדם אחד בלבד אשר תפקידו לאתר את אנשי המקצוע המתאימים ביותר להפקת האירוע ולתווך בינם לבינך - מפיק האירוע.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.