אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלון לכל סוג חופשה

 

קיימים סוגים רבים של חופשה ובהתאם לכך גם סוגי המלונות מגוונים. מלבד המיקום הגיאוגרפי (שכן מי שרוצה חופשה בליאלת יבחר מן הסתם מלון מהיצע של מלונות באילת) קיימים פרמטרים נוספים לבחירת המלון בהתאם לסוג החופשה בהם נדון בהמשך.

סוגי חופשות

אנשים שונים במצבים כלכליים שונים, מטרות חופשה שונות, מצבים משפחתיים שונים ועוד יבחרו כל אחד בחופשה שונה. מי שנוסע בגפו וודאי ירצה חופשה מעניינת בה יוכל לפגוש אנשים חדשים ולראות מקומות עליהם יוכל לספר לכשיחזור הביתה. מי שנוסע עם בני המשפחה וודאי יחפש חופשה בה יוכל לנוח, לראות דברים מענינים ובמקביל גם בני המשפחה יהנו ממה שמעניין אותם.

מי שבא להנות מקצת שמש חורפית באמצע דצמבר ירצה, מן הסתם למקד את חופשתו באיזור אילת ומי שבא למטרות דתיות ימצא את מקום לינתו באיזור ירושלים או טבריה על פי רוב.

התאמת בתי מלון לחופשות שונות

בחירת בית המלון מוגבלת ע"י אילוצים כלכליים בראש ובראשונה. אמנם רשתות בתי מלון כגון פתאל או רשת מלונות ישרוטל מציעות מגוון חדרים ברמות מחיר משתנות, עדיין מי שהפרוטה אינה מצויה בכיסו לא יוכל להתאכסן באחד ממלונות הרשת (ולו הזול מביניהם) אלא יאלץ למצוא את דרכו לאכסניות שונות הפרושות ברחבי הארץ.

מי שמעוניין בחופשה למטרות מנוחה ימצא את מבוקשו בד"כ באחד מבתי המלון באילת או טבריה. הוא וודאי יחפש מלון נוח, סמוך לחוף הים, עם בריכת שחיה, באר חופשי ואוירה לא פורמאלית במיוחד המחייבת לבוש ספציפי לאיזורי המלון השונים.

מי שמעוניין בחופשה זוגית רומנטית יוכל למצוא את מבוקשו במלונות רומנטיים כמו יערות הכרמל השייך לרשת ישרוטל, בהם לא מותרת הכניסה לילדים מתחת לגיל 18. במלונות אלו זוכה האורח לחופשה שקטה ורומנטית עם כל האטרקציות והשירותים הדרושים.

מי שמעוניין לשפר את בריאותו ותחושתו הכללית ולהזרים אנרגיות חדשות לגופו יוכל להתארח במלון מצפה הימים בו יוכל להנות מתפריט צמחוני וטיפולים שונים המחזירים את הגוף למצב מאוזן ובריא.

עד כאן עסקנו במלונות יוקרתיים יחסית השייכים ברובם לאחת מרשתות בתי המלון הגדולים בישראל: ישרוטל, פתאל וכו'.

כאמור, רבים מחפשים להעביר את חופשתם מבלי להכנס להוצאות גבוהות. ייתכן שהדבר נובע ממחסור בכסף כמו גם ממטרות החופשה (חופשה הקשורה למטרות דתיות לרוב לא תתקיים במלונות יוקרה שכן הנצרות עוסקת רבות בסגפנות הגוף). לפיכך קיימות אכסניות שונות המתאימות למבקרים המעונינים שלא להתאכסן במלונות פאר.

אכסניות לצליינים קיימות בירושלים, תל אביב וטבריה. באכסניות אלו יכולים המבקרים לישון ולמצוא מקום לחפציהם בחדרים משותפים ובתנאים בסיסיים. מחיר השהיה נמוך בהתאם ואינו קרוב למחירי חדרים במלונות באילת, אף לא בתקופות בהן התפוסה נמוכה.

בתל אביב קיימות אכסניות רבות באיזור הטיילת (אך גם באיזורים נוספים) בהן מתאכסנים תיירים, סטודנטים ואף עובדי הייטק אשר הגיעו לביקור חטוף ואינם מעונינים לבלות בבית מלון שעלותו גבוהה ממחיר יום עבודה.

קיימים סוגי מלונות נוספים: מלונות עסקים, מלונות ספא ועוד. בהם נדון במאמרים הבאים.


אודות מחבר המאמר

סוכן נסיעות בחברת תיירות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.