אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בית הספר לבגרות ופסיכומטרי של יואל גבע

בית הספר לבגרות ופסיכומטרי של יואל גבע

בית הספר לבגרות ופסיכומטרי של יואל גבע הוקם בשנת 1991 במטרה להעניק לתלמידים את מסגרת הלימוד הטובה ביותר, שתוכל להבטיח להם הצלחה מלאה בבחינות הבגרות ובפסיכומטרי.

נבחרת המורים

בבית הספר של יואל גבע המורים הם הנכס החשוב ביותר. כל אחד מהמורים שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליך קבלה ארוך ומורכב, בו רק מעטים מתקבלים. המורים שלנו לימדו כבר אלפי תלמידים, הם משקיעים בכל תלמיד את מיטב מרצם ורואים במקצועם שליחות – להביא את התלמיד אל שיא יכולתו.

הקורסים

הקורסים של יואל גבע כוללים מספר מאפיינים מנצחים שמניסיוננו הרב, סוללים את דרכם של התלמידים שלנו היישר אל מסלול הלימודים בו הם חפצים.

מסלול לימודים מותאם אישית

ביואל גבע, מתאימים לכל אחד מהתלמידים שלנו מסלול לימודים ייחודי משלו - זאת באמצעות מחלקת הייעוץ המקצועית שלנו, שאין דומה לה באף מוסד אחר.

עובדי מחלקת הייעוץ שלנו הם יועצים לימודיים מקצועיים, בעלי בקיאות עצומה בכל הקשור לקבלה ואפשרויות לימוד במוסדות השונים בארץ. הם מספקים סיוע בבחירת מסלול הלימודים ובונים עבור התלמיד תוכנית שתעניק לו את סיכויי הקבלה הגבוהים ביותר, תוך צמצום לימודי ההכנה לנושאים ההכרחיים בלבד.


אודות מחבר המאמר

בית הספר לבגרות ופסיכומטרי של יואל גבע.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.