אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמלות כלה - טיפים לבחירת השמלה המושלמת!!

סביר להניח שמאז שהיית קטנה חלמת על היום הזה: היום בו תהי "כלה". כל פעם שראית סרט בטלויזיה או שהיית בחתונה בחנת בעיניים מעריצות שמלות כלה רבות. הנה סוף סוף הגיע גם יומך להיות כלה ואת רוצה לבחור את השמלה המושלמת בעבורך.

אנחנו כאן ריכזנו עבורך מספר טיפים, שלך יסייעו לבחור, את השמלה המושלמת בעבורך, מבין שמלות כלה רבות המוצעות לך בשוק.

שמלות כלה – תהליך הבחירה

לעיתים כלות חשות, כי תהליך בחירת שמלות כלה, הוא תהליך ארוך ומייגע, אנחנו כאן כדי לעזור לך להפוך תהליך זה לאחד מהצעדים המרגשים במהלך תכנון החתונה.

כמו בכל פרויקט חשוב, כדאי לתכנן את התהליך: בשלב הראשוני כדאי שתתחילי לעיין במגזינים המתאימים, שיפרסו בפנייך שלל של סגנונות של שמלות כלה . במגזינים גם תוכלי להתרשם מההיצע של מעצבות שמלות כלה, העומדות לרשותך. כדי להשלים את התמונה ולהחליט על איזה סגנון של שמלות כלה, את הולכת, כדאי גם שתבקרי באתרי האינטרנט העוסקים בנושא.

בדקי מהו התקציב העומד בפניך לרכישת או השכרת השמלה וכשאת מצוידת במידע שאספת, תוכלי להמשיך אל השלב הבא: תוכלי לגייס לך צוות של יועצות, כאשר אנו מציעים שתגבילי אותן לשתיים, אחרת תצאי מבולבלת יותר. את יועצותיך האישיות תזמיני איתך לסבב מדידת שמלות כלה.

כשאת מודדת שמלות כלה, שימי לב גם לבד מהן הן עשויות. הסגנון והגזרה בהחלט חשובים, יחד עם זאת גם הבד הוא קריטריון שעליך לתת את דעתך עליו.

חשוב לא פחות שתתיחסי גם לאדם שעומד מאחורי עיצוב שמלות כלה באם שאת מעצבת שמלות כלה מתחילה או מקצועית, שכן חשוב שתהיה לכן שפה משותפת, כי המעצבת היא הרי הגשר בינך לבין הגשמת חלומך: להיות נסיכה ליום אחד, בשמלת כלה שתראה כחלק בלתי נפרד ממך.


אודות מחבר המאמר

אסק 4

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.