אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שדרוג והחלפת המטבח

כאשר אתה עובד עם שדרוגי המטבח, אתה צריך לזכור כי המושגים אינסטלציה ו אינסטלטור רגילים  להישמע, כי כל אלו נוספים להוצאות המטבח.

אם אתה מעצב המטבח מאפס, יש לך הרבה גמישות איך אתה רוצה עיצוב הפריסה שלך. במידת האפשר, במקום לסגור מדיח שלך אל הכיור הכיור ליד קווי הצנרת הקיימת. לעיתים קרובות אתה יכול לעצב קיר רטוב שלך לגבות לשירותים, אשר תחסוך לך זמן וחומרים בעת התקנת הצנרת, אבל זה לא הכרחי. אתה יכול לרוץ אינסטלציה בכל מקום שתרצה, אפילו לתוך האי מטבח עבור כיור משנית, או מדיח כלים. הקושי הצנרת בלבד היא לספק אוורור של מפזר אי, אבל זו בעיה שניתן לפתור באמצעות דרך אחת האוורור מתחת לראש הדלפק.

כאשר אתה מוסיף מים אל הצד השני של הקיר, (מקלחת / אמבטיה למשל) לזכור להפוך את קווי האספקה חמים וקרים. פרט זה קל להתעלם עד שיהיה מאוחר מדי, ואז זה יותר קשה לתקן. קודי בניין דורשים כי אספקת מים חמים להיות על אספקת המים שמאל קר להיות בצד ימין, אבל אם אתה שוכח פרט זה בבית שלך, אתה יכול בקלות לטפל בבעיה על ידי חציית קווי האספקה גמיש מתחת לכיור לברז המטבח. זו עלולה להיות בעיה כאשר אתה רוצה למכור את הבית, עם זאת.

כאשר אתה מוסיף המדיח בתצורת המטבח אינסטלציה, ישנם כמה פריטים שכדאי לזכור. קו אספקת המים צריך להיות מחובר כדי לספק את המים החמים. זה רעיון טוב יש להפריד כיבוי שסתום עבור אספקת המים למדיח. אתה יכול לקנות שקע כפול כיבוי השסתום, כך שאתה יכול לכבות את המים לכיור או את מדיח הכלים מבלי לשבש את אספקת לקו אחרים.

צינור פליטת המדיח נועד להיות מחוברים לרשות אשפה מתחת לכיור. ודא כי הפקק בתוך סילוק האשפה מוסר, או יהיה לך מים דולף החוצה מדיח שלך, ואתה לא יודע למה. אם אין פינוי אשפה, זה עשוי להיות זמן טוב להוסיף אחד. אתה יכול גם לקנות משחל לטמיון כי יש מחבר מדיח ואתה יכול לצרף הפרשות מדיח שלך הצינור המחבר.

נקודה אחרונה שיש לזכור הוא כי כל המטבח מנקז הם סנטימטר וחצי קוטר, תוך האמבטיה מנקז הם אינץ 'ורבע. (זה לא הגיוני, גם לי, אבל ככה זה.)


אודות מחבר המאמר

http://sherut100.net/?action=on&sub_cat_id=58

http://shravrav.rabanim.net אינסטלטור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.