אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חברת ניקיון מול אנשים פרטיים

רבים מאיתנו מתפתים להעסיק אנשים פרטיים לצורכי ניקיון הבתים וחדרי מדרגות. הפיתוי העיקרי היא עלות העסקה הנמוכה יחסית. יחד עם זה כדאי לבחון את תמונה רחבה, ולהחליט אם זהו פתרון עדיף.

עבודות ניקיון הן מסוג העבודות שאנשים משתדלים להתחמק מהם. זוהי בדרך כלל עבודה קשה, המצריכה מאמץ פיזי לאורך תקופת זמן של מספר שעות. יחד עם זה, אף אחד מאיתנו לא ירצה להתגורר בדירה שלא מנקים אותה זמן ממושך. ישנם מספר פתרונות לנושא. פתרון ראשון הוא לנקות את הבית לבד. פתרון נוסף הוא להעסיק אדם שיבצע את הניקיון במקומנו. בפתרון זה נרצה להתמקד בהמשך.

אנשים רבים מעסיקים עובדים בעבודות ניקיון. עובדים אלה מועסקים בדרך כלל באופן פרטי, וגובים שכר שעתי נמוך יחסית עבור שירותי הניקיון. זהו יתרון חשוב, אך אם להסתכל על זה, זהו בעצם היתרון היחידי שלהם.

אפשרות נוספת היא להזמין שירותי ניקיון באמצעות חברת ניקיון . יתרון ראשון במקרה זה היא האיכות. חברת ניקיון מעסיקה עובדים מקצועיים שעובדים בשירותי ניקיון יום יום. כמובן שחלק מהאנשים יגידו שהם יתפשרו על רמת הניקיון בגלל העלות הנמוכה, אך השאלה האם זה הכרחי?

יתרון נוסף הוא הביטוח של חברת ניקיון. כל עובד יכול להיקלע לתאונת עבודה. במקרה של תאונת עבודה, העובד יתבע את הביטוח הלאומי. עובדים פרטיים רבים המועסקים בשירותי ניקיון לא מעוניינים לעבוד כנגד תלוש משכורת, וגם המעסיקים לא ששים להתעסק בניירת. חברות ניקיון מעסיקות עובדים כחוק. כתוצאה מכך עובדים אלה מבוטחים, ובשום מקרה לא תצטרכו לשאת בהוצאות עקב תאונת עבודה של אחד מהם.

יתרון נוסף הוא הגב של חברות הניקיון. אל תשכחו שרובכם נאלצים לסמוך על אדם זר שנכנס לביתכם. עובדי ניקיון רבים מבקשים לפנות את הדירה בזמן ניקיון, כך שאין בעצם בקרה מה העובד עשוה בדירה. במקרים של גניבות או נזק אחר יהיה קשה מאוד לאתר את העובד שעבד אצלכם באופן פרטי. חברות ניקיון אחראיות על העובדים שלהם, כך שבמקרה של אי נעימות כלשהי ניתן לפנות אל חברת ניקיון ששכרתם, אשר תדאג לבדוק את המקרה, ולפצות אתכם במידה ונדרש.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה- קידום אתרים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.