אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות שאסור להפסיד באילת

אם הייתם עורכים סקר לגבי מקומות חופשה אהובים עליכם כישראלים אילת היתה זוכה למקום הראשון או לפחות אחד המקומות הראשונים. כמעט כמו רוב הישראלים ביליתם מתישהו באחד מתוך מאות מלונות באילת. בירח דבש, חופשה שנתית עם המשפחה, כנס מקצועי, סופש באמצע המילואים או חופשה ספונטנית תוך ניצול דילים לאילת . עם השנים הפכה אילת למוקד משיכה לנופשים, לא רק לישראלים אלא גם לתיירים מכל רחבי אירופה. הם מעדיפים את החום של אילת בינואר על פני כל שלג או גשם אירופאי. טיסות לאילת נכון להיום, מגיעות מכל קצוות אירופה ולווא דווקא מתל אביב או חיפה. דילים לאילת הפכו את החופשה לנגישה עבור כל שכבות האוכלוסיה. כל אחד יכול למצוא לעצמו את הדיל המתאים ממלון דירות ועד למלון חמישה כוכבים סופר מפואר. כמות המלונות באילת הכפילה ושילשה את עצמה עם השנים ממלונות בוטיק קטנים ועד למלונות ענק עם מאות רבות של חדרים. השלום עם מצרים ואח"כ עם ירדן גם הם הוסיפו לתחושת הבטחון והנינוחות שכה חשובות לנופשים זרים. המרחק לאילת ממרכז הארץ מעביר תחושה כאילו הגעתם לארץ אחרת, לסוג של גן עדן עם שמש וחום כמעט שלוש מאות ששים וחמישה ימים בשנה.

ככל ששוק התיירות האילתי הולך מתרחב ומשתכלל, כך גדלות האופציות של התייר הממוצע. עד לפני כמה שנים החופשה היתה בדרך כלל: מלון, ברכה, ים, אוכל וזהו. יחד עם זאת  היו חסרות אטרקציות כאלו שיתנו לנופשים הזדמנות טובה לפתוח את הארנק. בחמש עשרה השנים האחרונות קרתה מהפכה של ממש בתחום. כיום ניתן למצוא לא מעט אטרקציות ומוקדי בילוי מחוץ למתחמי המלונות של אילת. בינם ניתן למצוא את:

קניון מול הים – מה לעשות גם בחופש הישראלים אוהבים לקנות, וקניון מול הים הפך לאחד הקניונים המצליחים ביותר בישראל. אין רשת שלא תמצאו סניף שלה בקניון. אחת הסיבות להצלחתו הפנומנלית היא קירבתו למלונות ושדה התעופה שבו נוחתות הטיסות לאילת.

עיר המלכים – בכל העולם פרקי שעשועים נחשבים למוקדי משיכה אטרקטיבים לפעילות משפחתית. עיר המלכים הוא פארק שעשעועים המשלב נוף מדברי והסטוריה מקומית. במקום דונלד דאק ניתן למצוא את שלמה המלך. גם הגוונים הם לא של עוד לונה פארק מצוי אלא גווני חום של מדבר בשילוב עם כחול של מים.

ריף הדולפינים – אילת שוכנת לחוף הים האדום. זה היה מתבקש שתוקם אטרקציה מעין זו. ריף הדולפינים נחשב להצלחה גדולה מאוד, ובדומה לעיר המלכים משמש מוקד משיכה למשפחות. הדולפינים שהם יונק ידידותי נמצאים באזור יחסית מבודד ויחד עם זאת בתנאי מחיה אופטימלים. ילדים שמגיעים לריף יכולים ללטף אותם, לשחות לידם, או לחזות במופעים בהם מפעילים אותם מאמנים מנוסים.

המצפה התת מימי – הים האדום מפורסם בשפע הדגה הצבעונית והמרהיבה שבו ובשוניות האלמוגים הרבות שלאורך חופיו. השוניות משמשות כיעדי צלילה פופלרים. המלונות באילת מלאים בנופשים ישראלים ותיירים הבאים בכדי לחוות את שפע הדגים והשוניות כצוללים או כצופים. הדרך הטובה והנוחה לחזות בדגים ולהשאר יבש היא תוך מעבר בין החלונות המקיפים את החלל שממוקם מתחת למים במצפה התת ימי. 


אודות מחבר המאמר

מומחה לתיירות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.