אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שכפול אמין של מפתחות אימובילייזר

רוב יצרני הרכב כיום משתמשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר ביצירת מפתח הרכב בכדי למנוע שכפולו וגניבת הרכב. בחלק גדול ממפתחות הרכב מושתל שבב אלקטרוני ייחודי שעליו נמצא כל המידע לגבי הרכב הספציפי הזה. המחשב של הרכב מזהה את המפתח כמקורי ומאפשר את התנעת הרכב ושאר הפעולות הממוחשבות.שכפול מפתחות מסוג זה הוא מסובך ודורש מכונות שכפול מפתחות מיוחדות, שמסוגלות לבצע את הפעולה המתוחכמת הזו עבור כל סוגי הרכבים. מכונות שכפול מפתחות מסוג זה נמצאות אך ורק אצל מנעולן מורשה, שעבר קורס מנעולנות וקיבל אישור ממשטרת ישראל לעסוק בתחום זה.

מפתחות אימובילייזר משמשים כמעין אמצעי הגנה אלקטרוני מפני פריצה או גניבת הרכב.במידה ואתם צריכים לבצע שכפול של מפתחות אימובילייזר, רצוי לבדוק מספר דברים לפני השכפול משום שהמערכת הפנימית של מפתחות אימובילייזר היא מורכבת מאוד.

שכפול מפתחות אלה דורש קידוד מחדש של המפתח בעזרת ציוד טכנולוגי מיוחד. ניתן לשכפל מפתחות אימובילייזר בשני מקומות:1) אצל יבואני רכב ובמוסכים מורשים.2) אצל מנעולן מקצועי שבבעלותו כל הציוד המיוחד הדרוש לביצוע העבודה.

קחו בחשבון שאצל יבואני הרכב ובמוסכים המורשים תשלמו הרבה יותר כסף עבור שכפול מפתחות אימובילייזר, סכום שיכול להגיע גם לאלפיים שקל! אצל מנעולן לעומת זאת המחיר ברוב המקרים יהיה זול בחצי ויסתכם באלף שקלים במקרה הכי גרוע.אפשר להשוות זאת לטיפול במוסך מורשה מול טיפול במוסך שכונתי- הטיפול הוא אותו טיפול, עם אותם החומרים ואותו הציוד, רק שבמוסך מורשה תצא עם "קנס" גבוה יותר.

למרות שאצל מנעולן תשלמו פחות, עליכם לוודא שאתם נמצאים אצל מנעולן מורשה שיש לו את הציוד הדרוש לעבודה זו. לא כל מנעולן מסוגל לבצע עבודה עדינה שכזו ולכן רצוי לחפש מנעולן מקצועי.

השיטה הכי טובה למצוא מנעולן שיענה על כל הקריטריונים שצוינו קודם היא פשוט לשאול חברים, מכרים, משפחה ואפילו לחפש המלצות באינטרנט. תמיד תמצאו בסביבתכם מישהו או מישהי שעברו את החוויה הזו ויוכלו להמליץ לכם על מנעולן אמין ומקצועי, ואם אפשר אז גם שיהיה קרוב אליכם.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.