אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור רקדנית בטן לאירוע שלכם?

איך לבחור רקדנית בטן לאירוע שלכם?

 

 

שוק האטרקציות לאירועים מוצף היום באין ספור אפשרויות – זיקוקים, יונים, מרכבות, רקדניות, מיצגים, מתופפים ועוד ועוד ועוד.

דבר ראשון – צריך לדעת לא להגזים! אתם לא רוצים שהאירוע שלכם יהפוך לקרקס... J

 

במידה והגעתם למסקנה הנכונה שאתם רוצים לאירוע שלכם רקדנית בטן (J), חשוב לדעת לבחור את הרקדנית שמתאימה לכם! ולא – זה לא רק לפי המחיר.

 

להלן כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן כשאתם בוחרים רקדנית בטן לאירוע שלכם:

 

* סגנון הריקוד - רקדניות בטן, כמו בכל תחום אחר, הן שונות מאחת לשנייה. רקדנית אחת היא מאוד תיאטרלית ותנועותיה מוגזמות ורקדנית אחרת יותר מאופקת ואלגנטית, וכמובן שיש טווח רחב באמצע. יש רקדניות השקועות יותר בריקוד שלהן ופחות מתייחסות למשפחה ולקהל ויש רקדניות שנותנות את תשומת הלב לכם ולמוזמנים.

 

* חליפת ריקוד – אני לא מתכוונת שתבחרו לרקדנית איזו חליפה ללבוש, אבל יש חליפות חשופות יותר ויש סולידיות יותר. זה במיוחד חשוב לאירועים בהם קהל המוזמנים הוא דתי ומעדיפים שמלה שהיא סגורה יותר. כדאי לוודא עם הרקדנית שיש לה שמלה כזו.

 

* סוג המוסיקה – השורשים של ריקודי הבטן הם כמובן מהמוסיקה הערבית, אך האם מוסיקה ערבית תתאים לאירוע שלכם? רקדנית הבטן שתבחרו צריכה להתאים את סוג המוסיקה שהיא מביאה איתה לכם ולקהל. בעיקר כדאי לבסס את המופע על הרבה דרבוקות, מקצבים שכולם מכירים ומעט מזרחית.

 

* רקדניות בטן מופיעות עם אביזרי ריקוד שונים – האם תרצו ריקוד מצרי אותנטי עם מקל? ריקוד מודרני יותר עם כנפי אייזיס? ריקוד אוריינטלי עם סגאתים (מצילתיים קטנות לאצבעות)? לא כל רקדנית יודעת לעבוד עם האביזרים האלו וזה עוד נושא שכדאי לבדוק.

 

* וכמובן – המחיר. טווח המחירים של רקדנית בטן מקצועית ינוע בין 650 ₪ ל-1300 ₪. אם מישהי סוגרת איתכם על מחיר נמוך מזה – סביר להניח שהיא רקדנית בתחילת דרכה, שזה גם בסדר גמור, אך קחו זאת לתשומת לבכם. המחיר יקבע כמובן לפי הניסיון של הרקדנית, משך ההופעה, סוג ההופעה ונסיעות.

 

בחרתם רקדנית בטן ואתם מרוצים מהבחירה? נהדר! עכשיו מאוד חשוב לתאם עם ה-DJ (במידה ויש)!! כבר ראיתי לא פעם איך התקליטנים יכולים להרוס בשנייה מופע של רקדנית ומאידך – איך הם יכולים לתת לזה יותר תנופה. תקליטנים נוטים להחליף את סוג המוסיקה לאחר כרבע שעה מרגע תחילת הופעתה של הרקדנית ובד"כ לסוג מוסיקה לא מתאים (מזרחית ממוקססת בקצב טראנסים). במקרה כזה – גם אם סגרתם עם הרקדנית לחצי שעה של הופעה – אין לה מה להמשיך לחפש על הרחבה. זה לא הולם, זה לא מתאים וזה לא מכובד, לא לתקליטן, לא לרקדנית ולא לכם.

הקפידו לידע את התקליטן מראש שבמהלך האירוע תופיע רקדנית בטן. שהוא יקפיד להשאיר את המוסיקה שהיא הביאה איתה. רק במידה והוא רואה שאין כל כך היענות מהקהל, שיש צורך "להעיר" קצת את העיניינים – אז שיחליף למוסיקה שלו, אבל מוסיקה מתאימה. שוב – צריך הרבה דרבוקות. שלא יחליף לקצב לא מתאים.

 

 

שיהיה במזל טוב!

 

נתראה בשמחות,

 

מיטל נתיב

רקדנית בטן

www.bellydancing.fav.co.il

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

מיטל נתיב

רקדנית בטן

www.bellydancing.fav.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.