אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה טיפים לפני שאתם שוכרים רכב בחו"ל

אתם נוסעים לטיול בחו"ל ואחד הדברים אליו אתם צריכים להתייחס הוא השכרת רכב. המגוון הוא עצום. וכך גם טווח המחירים המוצע. מרכבי סופר מיני קטנים בקבוצה A ועד לרכבי הפאר בקבוצה F מדגמים עממים של חברות כמו פיג'ו או פורד ועד לדגמי יוקרה של ב.מ.וו, מרצדס ואאודי. כאשר אתם שוכרים רכב באירופה או ארה"ב, חווית הנהיגה היא חלק מהטיול עצמו בייחוד אם אתם חובבי נהיגה. כיף אדיר לנהוג במהירות על הכבישים המאוד איכותיים של גרמניה. נפלא לחלוף על הנוף המשתנה לאורך המרחקים עצומים ברכב יוקרתי ולא רכב יד שנייה כמו זה שאתם נוהגים בו בדרך כלל. מסיבות אלו ועוד, יש חשיבות גדולה לעניין שכירת הרכב. במאמר זה נביא בפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם בקבלת ההחלטה הנכונה.

החליטו על תקציב – כמו בכל תחום אחר גם כאן ישנה משמעות לתקציב, לפני שאתם מתקדמים החליטו על סכום אותו יש ברשותכם להוציא ושהוא נגזרת מהסכום הכללי שאתם עומדים להוציא על הטיול לחו"ל.

חפשו רכבים מיוחדים – כאשר אתם נוסעים לחו"ל הכי פשוט זה לשכור את אחד מהרכבים המוכרים בכל קבוצת מחיר. מאידך כשאתם חושבים על זה טיפה יותר לעומק, פשוט חבל. אתם לא נוסעים כל יום לחו"ל ואם כבר נסעתם, אז חלק מהחוויה יכולה להיות נסיעה על רכב ייחודי, כזה שלא נהגתם או תנהגו עליו בעתיד הנראה לעין. לכו וחפשו את הרכב הפחות מוכר, היותר מעניין, מכסימום אתגרתם את עצמכם לשבוע.

ערכו השוואות באינטרנט -  כל המידע נמצא בקצות האצבעות שלכם. פשוט תתחילו להקליד בגוגל. עשו זאת לפי מדינות, על פי חברות השכרת רכב, כנסו לאתרי תיירות בארץ ובחו"ל, חפשו אתרי המלצות. הקלידו שם של מכונית אקזוטית עליה חשבתם והמילה rent. תגלו מבחר עצום של פתרונות. שלחו מייל לכמה סוכנויות וערכו השוואות מחירים.

בדקו חברות קטנות – אתם בוודאי מכירים את חברות השכרת הרכב הגדולות, צריך לשים לב שברוב המדינות בעולם פעילות לצד החברות הגדולות והמוכרות סוכניות קטנות ובינוניות הפרוסות על שטח גאוגרפי קטן או שיש להן התמחות, לדוגמא סוכנויות מכירת רכב והשכרת רכב יוקרתי. אם אתם מתכננים טיול במדינה אחת או בכמה מדינות שכנות, שווה לבדוק סוכנויות קטנות רלוונטיות. למתחרים הקטנים ישנם שני יתרונות ברורים, מחיר וגמישות.

הגדירו לעצמכם מסלול ובדקו אם אין בעיה בהחזרת הרכב – כאשר אתם משכירים רכב בדקו את המסלול אותו אתם עומדים לעשות ואם אין בעיה להחזיר את הרכב לכל אורכו או לפחות ברובו של המסלול. כמו כן שימו לב אם אין בעיית שירות. זה יכול להיות מאוד מתסכל להתקע עם רכב במקום לא מוכר וכשאין מי שיבוא לחלץ אתכם

בדקו את האותיות הקטנות – כמו כל חוזה גם בחוזה להשכרת רכב ישנן האותיות הקטנות. שימו לב לפרטים הבאים: כיסוי ביטוחי לרכב ולכם, השתתפות עצמית אם קיימת, קנסות לגבי החזרת הרכב, כאשר אתם עומדים להשכיר רכב יקר אתם נדרשים לעיתים להציג שני כרטיסי אשראי בדקו עניין זה בייחוד אם אתם בקשר עם סוכנות קטנה. בדקו אם יש משמעות לגיל הנהג

בהצלחה


אודות מחבר המאמר

מומחה רכב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.