אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיש קיסר – מתאים לכל פינה בבית ולכל סגנון עיצובי

 

שיש קיסר הפך תוך זמן קצר למלך המשטחים בקרב לקוחות פרטיים ומעצבי פנים. מה סוד קסמו ולמה הוא כל כך מבוקש? איפה ניתן למצוא שיש קיסר ועל מה צריך להקפיד? בכתבה שלפניכם. 

בשנים האחרונות אנו עדים לכניסתו של הקוורץ – חומר עמיד ומרהיב ביופיו למרחב הביתי. שיש קיסר מורכב מ-93% קוורץ טבעי הנחשב לחומר פורץ דרך בשל אופן השימוש בו. הוא משמש בעיקר לחדרי אמבט, מטבחים, ציפוי שולחנות, ריצוף, חיפוי קירות ועוד שימושים רבים נוספים המאפשרים משחק עם עיצוב מרהיב ופונקציונאליות רבה. 

היתרונות הרבים של שיש קיסר, מציבים אותו מעל חלק גדול מהאלטרנטיבות בשוק, במיוחד בשוק המטבחים. יתרונות אלה כוללים מראה ייחודי, חוזק ועמידות גבוהים, היות והקוורץ הוא אחד המינרלים החזקים ביותר בטבע. 

שיש קיסר הוא המצאת המאה כשמדובר בשיש לשימוש ביתי, מאחר והוא מאפשר משחק אינסופי, חדשני ופורץ דרך בכל משטח בבית: שיש למטבח, חדרי אמבטיות, דלפקים, ריצוף, שולחנות, חיפוי קירות ועוד. 

שיש קיסר – מעצבי הפנים כבר הצביעו לו

התכונות הבולטות של שיש קיסר הופכים אותו לבחירה האוטומטית כמעט של מעצבי פנים ואדריכלים, הנהנים ממגוון רחב של פרופילים עיצוביים המאפשרים חופש עיצובי מוחלט כמעט.

 

שיש קיסר - תכונות יחודיות:

מצטיין בחוזקו ובמגוון צבעיו

עמיד בפני שריטות ושחיקה

עמיד בפני התבקעות

דוחה כתמים ועמיד בפני חומצות מזון

קל לתחזוקה

עמיד בפני עובש

עמיד בפני הקפאה והתמוססות

קל לעבד וניתן לבצע בו עיבודים והדבקות מותאמות לגווני השיש

לא מומלץ לשים סיר רותח ישירות על המשטח

אחריות מאבן קיסר על השיש ל-3 שנים.

 

שיש קיסר – כל מה שרצית לדעת על חיתוך והתקנה

מספר משווקים מורשים של אבן קיסר פרושים בנקודות מכירה ברחבי הארץ, כמורשים לעסקו בשיווק המוצר, בחיתוכו ובהתקנתו. 

בין המשווקים המורשים נמצאים כאלה המעמידים לרשות לקוחותיהם מגוון רחב מאוד של מוצרי שיש קיסר, כמו גם שירות פנימי לחיתוך ולהתקנה של השיש, ללא צורך בתשלום נוסף על העסקת קבלן חיצוני לביצוע העבודה.

מעבר לכך נאמר כי קיימת חשיבות רבה בבחירת מתקין מנוסה ומיומן המכיר את מלאכת ההתקנה של שיש קיסר מקרוב. למרות איטומתה המוחלטת של האבן, התקנה לא מקצועית עשויה להוליד מקרים של נזילות ותקלות שילכו ויתרבו עם הזמן. 

מעצבי פנים ולקוחות פרטיים – ניתן להתרשם ממגוון רחב ביותר של דוגמאות שיש קיסר הזמינים לרשותכם כבר היום, ואף ליהנות מיעוץ אדריכלי וליווי צמוד המתחיל עוד לפני בחירת השיש ועד אחרי התקנתו בהצלחה בבית הלקוח. 


אודות מחבר המאמר

שרונה וולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.