אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תחפושות לפורים – עשה זאת בעצמך

אחת החוויות הגדולות ביותר אשר קשורות לחג פורים היא הכנת תחפושות עצמאית. נכון, הרבה יותר קל לגשת לחנות התחפושות הקרובה למקום מגוריכם ולרכוש תחפושת זולה תוצרת סין, אבל אין כמו ההנאה מהיצירה העצמית ומהמקוריות של הכנת תחפושות לפורים.מהם השלבים בדרך לתחפושת המושלמת? על כך בכתבה הבאה:

חשבו על רעיון מקורי ותכננו אותו בקפידה

הרבה לפני שניגשים לאחת מהחנויות לממכר מוצרי אומנות חשוב מאוד לחשוב על רעיון מקורי ויחודי ולתכנן כיצד בדיוק אנו מעוניינים להוציא אותו מן הכוח אל הפועל. אמנם אפשר להכין בקלות רבה יחסית תחפושות לפורים ב"סגנון הישן" או תחפושות המבוססות על להיטי הטלוויזיה העדכניים ביותר. אבל אם כבר החלטתם להכין תחפושות בעצמכם, על כל ההשקעה ונמאמץ הכרוכים בכך, אתם מסוגלים ליותר, להרבה יותר. נסו לחשוב על משהו מקורי במיוחד, כזה שיותיר את כל מי שיראה אתכם פעור פה. אחרי שהחלטתם על הרעיון הכללי הגיע הזמן לצמצם רזולוציה ולהכנס לפרטים הקטנים. כעת עליכם לתכנן בקפידה את החומרים שמהם תורכב התחפושת שלכם, אולי אפילו לצייר סקיצה של הרעיון וכמובן, להכין רשימת קניות של מוצרים שיעשו בסופו של דבר לתחפושת הפורים המושלמת.

זמן לשופינג

זהו אולי החלק המהנה ביותר של הכנת תחפושות לפורים – שופינג. אתם יכולים לשוטט בין חנויות הבדים הקטנות בנחלת בנימין, לעבור בין החנויות לממכר מוצרי אומנות ולהצטייד באבזרי תפירה. רק אל תשכחו לתכנן מראש את "רשימת הקניות" שלכם, אחרת תמצאו את עצמכם חוזרים הבייתה עם כמויות גדולות של מוצרים מיותרים.

הכנת תחפושות לפורים

כעת אתם מוזמנים להוציא את כל היצירתיות שיש בכם ולעבד אותה לתחפושת מדהימה. זה הזמן לגזור, לתפור ולהדביק את החומרים שרכשתם ובכך לייצר מהם תחפושות מדהימות לפורים. אחרי התפירה עצמה, אתם יכולים להוסיף גימורים אחרונים ולשלב אותם עם אביזרים שתמצאו בבית, זה רק יתרום למראה הכללי של התחפושת. הכלל הידוע "כל המוסיף גורע" לא תופס בכל הנוגע לתחפושות לפורים. זה לא הזמן לעיצוב מינימאליסטי מאופק. מותר לכם לעבור על כל הכללים הידועים בעולם האופנה ולשלב צבעים וחומרים שונים בלי הכרה, רק אל תשכחו למדוד בקפידה את מידותיכם לפני שתפנו למלאכת היצור, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם עם תחפושת מקסימה, שקטנה או גדולה עליכם...


אודות מחבר המאמר

רונן צור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.